Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

MissH - måste vara himla jobbit å bli bränd asså :/

precis,inte alla som tål ppiller så va ska man göra?! har oxå testat massa och blir trött på de. men min BM tjatade på att jag skulel fortsätta med Cerazette och när jag satt där tänkte jag tills slut "okej dåå" men när man tänker efter så nej aldrig..
    jaa vi kör samma sak som ni hehe jaa de ska bli intressant å se hans min om de nu skulle vara n¨t..va skulle din säga ?

• MariaOMarkus

MissH - jaa man får lida lite för å bli fin lr hur man säger hahaa

Nje har inte heller testa p-stav men p-plåster men uscha dom fick jag skumma biverkningar av. Mina armar donade bort och började skaka å grejjer..jätte läskit :/ + att man inte kan ha plåstret på så många ställen..
    jaa det är ju bara å säga ibörjan var man står så båda vet. Finns ju massa här på FL som kört med avbrutet i flera år å inte blivit med barn men när de väl försökt så går de direkt Vem vet,du kanske får ett plus på fredag *hålla tummar* Har du symtom föresten ?..

• MariaOMarkus

MissH - uscha å blöda så länge,jobbit och dyrt vill jag säga..stackarn!
    jaa vidsa har inga symtom,jag hade inga sist jag plussade,lr hade åd hade..jag inte inte de "vanliga symtomen" som alla prata om..så man vet ju aldrig upp till bevis på stickan hehe

Han skulle bli glad sa han men vi vill ju helst bo ihop innan ett barn kommer men blir de nåt så blire och då får man ta de,därifrån

Angelica - så hade jag d¨jag plussade. åt massa men va hunrig efter 1-2 timmar igen..om de nu är så att du är med barn ska du äta massa små mål för tarmarna rör sig mindre och man blir lätt förstoppad... inget roligt kan jag lova :/

• MariaOMarkus

MissH - jaa precis jag har oxå mensen sådär kort tid. Bleev förkrossad då den va på 7 dagar en gång hahaha.. jaa du kan ju tillhöra dom som inte har några symtom hoppas*

jaa de känns skönt ifall de nu skulle bli nåt. Han är 20 och fyller 21 i JUli..så jag är 1 år och 1 dag äldre än honom (måste jag ju tillägga hahaha)

• MariaOMarkus

Min bortförklaring då då jag inte kunde dricka va : äter medicin ,ska upp tidigt eller känner inte för å dricka idag..men mina kompisar va lite fulla då så dom tänkte bara "aja okej" haha

• MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-06-06 18:34:57 följande:
    Jag känner inget annat förutom det där med maten men hoppas verkligen det är ngt nu!
    '

*håller mina tummar och tår för att du plussar*
  • MariaOMarkus

Så lite..finns ju fler sidor,men de va dom jag kom på nu hehe

• MariaOMarkus
    Pusselbiten86 skrev 2007-06-06 21:52:01 följande:
    MaryVad heter du på babyboom?
    Har försökt regga mig där men står hela tiden att de "inte kan fullfölja" min registrering..vet ej varför :s
  • MariaOMarkus

Godmorgon tjejer
    udag är jag dutkigt tvingade mig upp kl kvart i 11..somnade vid halv 5 snåret..fyy f****n för sömnproblem..satte på min Ipod med lugn musik och somnade rätt så snabbt efter de men vaknade med sladdarna kring halsen..(mindre bra) ooh well..sol idag med å idag blire lite shopping shopping

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !