Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

MIssH - jag e ifrån Colombia.. idag har dagen varit bra..shopping å lite sol..nu sitter jag hos killen å softar framför tvn

• MariaOMarkus

MissH - jaa jag köpte en klänning och en ny sommar jacka sen ska jag köpa en annan klänning idag haha
    sen får man studemedel för tiden ja läser för Nartur B de blir 9 tusen *woohoo* så ska jag till Grekland nästa Freda oxå..

• MariaOMarkus

MIssH - har varit ute i solen idag jag med sen lämnat in mina uppgifter..himla skönt väder måste jag säga..ska ut tidigare imon å se om man blir brunare *fniss*

Vet ni om de kan ta sig om man har sex 4- dagar innan ÄL ?

• MariaOMarkus

jaa har för mig jag har läst de nånstans..

• MariaOMarkus
    Pusselbiten86 skrev 2007-06-08 21:22:08 följande:
    MaryNja.... 3 dagar är nog högst skulle jag tro.. så om man kör varannan dag så är det ultimat
    jaa 3 dgar låter ändå rimgligt..läste att de kunde vara kvar 7 dygn men de tror jag inte på alls,låter lite väl..
    har haft sex idag och igår..och har Äl på Tisdag,om de ska ta sig borde man ha sex på söndag och måndag igen då?
  • MariaOMarkus
    Pusselbiten86 skrev 2007-06-08 21:31:05 följande:
    Ta båda dagarna jag hade sex fredagen.. o enligt UL blev jag gravid på söndagen så ...
    jaa jag får ta och ta båda dagarna
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-06-08 21:46:31 följande:
    Mary, Ja underbart med soool Jobbade hela dagen i solen, så jag fick "sola" o betalt för de hahaJag har oxå hört att dom "lever" i 3-4 dagar, men oxå dedära med 7 dagar. Men de låter väääldigt länge(?!)De är bara o sexa på Min sambo hade kötp test i dag (duktig ) Så jag ska testa i morron bitti, vågar inte ikväll Ooo!
    Åhh va spännande ,hoppas du oxå får ett +

jaa killen går ju med på att komma inuti mig så de kan ju blir nåt *hoppas hoppas* men kommer ngo testa d¨jag 'r i Grekland ,eller så blire vecka nefter vi får se
  • MariaOMarkus

MissH - aa nu är ju super nyfiken om du fått ditt + jaa jag läser ju ett ämne på distans så kommer kika in runt sista veckan och se hur de går för er alla å berätta hur jag har de ,absolut

• MariaOMarkus

Måste bara säga,min kille är gullig jag berättade för honom igår då vi låg i solen att jag oxå vill ha mage på sommaren (sågen gravid kvinna) osså frågade han varför å jag svarade.
    Idag när vi va på väg till solen så sa jag nåt om barn *tjatigt som man är ibland* Då sa han "NÄSTA SOMMAR" och så frågade jag om ha menade allvar och de gjorde han..så glad man blir när man hör sånt.. *lycklig*

• MariaOMarkus

Lovelyy - ska du flytta hemifrån?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !