Unga som längtar efter barn !
MIssH - jag e ifrån Colombia.. idag har dagen varit bra..shopping å lite sol..nu sitter jag hos killen å softar framför tvn
MIssH - jag e ifrån Colombia.. idag har dagen varit bra..shopping å lite sol..nu sitter jag hos killen å softar framför tvn
MissH - jaa jag köpte en klänning och en ny sommar jacka sen ska jag köpa en annan klänning idag haha
sen får man studemedel för tiden ja läser för Nartur B de blir 9 tusen *woohoo* så ska jag till Grekland nästa Freda oxå..
MIssH - har varit ute i solen idag jag med sen lämnat in mina uppgifter..himla skönt väder måste jag säga..ska ut tidigare imon å se om man blir brunare *fniss*
Vet ni om de kan ta sig om man har sex 4- dagar innan ÄL ?
jaa har för mig jag har läst de nånstans..
MissH - aa nu är ju super nyfiken om du fått ditt + jaa jag läser ju ett ämne på distans så kommer kika in runt sista veckan och se hur de går för er alla å berätta hur jag har de ,absolut
Måste bara säga,min kille är gullig jag berättade för honom igår då vi låg i solen att jag oxå vill ha mage på sommaren (sågen gravid kvinna) osså frågade han varför å jag svarade.
Idag när vi va på väg till solen så sa jag nåt om barn *tjatigt som man är ibland* Då sa han "NÄSTA SOMMAR"
och så frågade jag om ha menade allvar och de gjorde han..så glad man blir när man hör sånt..
*lycklig*
Lovelyy - ska du flytta hemifrån?