Unga som längtar efter barn !
hehe ja man blir de men lika glad att den andre fått plus
hehe ja man blir de men lika glad att den andre fått plus
ja de hoppas jag de e...längtar såååå mycket efter en knodd
hehe jag har redan kollat upp vilken vagn jag vill ha :P
misshelen: javisst :) den är svart och röd och är en combivagn!
Barngalen: min syster ska testa sej nu i helgen för hon mistänker att hon e gravid...shit vad avis jag kommer va om hon e de..men glad ändå :)
misshelen: haha jag gör de i smyg för annars hade min sambo oxå tyckt jag e smått konstig..haha
maja 85: godmorgon på dej med..låter som fina drömmar de :)
Barngalen: hon blir 25 detta året! ja jag och mina systrar e oxå jättebra vänner..vi gör mycket tillsammans och så..så om hon e de så blir man nog oxå väldigt delaktig i de hela vilket e skoj
misshelen: har du några symtom? nu e jag nyfiken här :)
Misshellen: jag har oxå haft så men för mej va de bara inbillning...e typ skengravid varje månad :P
Misshellen: denna månad hade jag väldigt märkliga symtom! brösten blev större och blodådrorna syntes jätte tydligt och körtlarna var svullna ( så e brösten fortfarande) och jag va hungrig som fan och de jag brukar tycka om ville jag inte ha! jag mådde illa, ont i huvet,yr och ont i nedredelen av magen..sen började jag blöda jätte konstigt så jag ringde in till kk men dom sa att de förmodligen va en hormonrubbning...då blev jag knäckt för jag va så säker :(
Maja: de förstår jag..en natt drömde jag att jag fick barn men huvudet på bebisen va som på en vuxen man..hehe såg helt galet ut
Misshellen: ja de hoppas jag med..håller tummarna för dej :)
Maja: jo de va skönt men sen har man ju oxå drömt underbara drömmar och då vill man inte vakna! hur går de med dina bebisplaner då?
maja: men vissa har inga symtom alls så man vet ju inte :) jag håller tummarna för er
Maja: de går inte alls bra :( inne på 4:dje försöket nu men nån gång ska de väl gå
maja: ja vi får se..sen har jag PCO så de kommer nog ta ett tag..men tänkte testa rosenrot nu och kolla om de hjälper lite
maja: ja jag vet inte riktigt men de som ska göra en piggare och så men det verkar ha hjälpt många att bli gravida så jag tänkte testa de..skadar ju inte lixom
maja: hoppas jag med men har inte så stora förhoppningar
läste att om man åt glass en gång om dagen så skulle de oxå hjälpa till...låter konstigt dock