• NanC

Unga som längtar efter barn !

maja 85 skrev 2007-05-22 19:36:26 följande:

nanC:men nu är du ju här! kan ju uppdatera dig vad det gäller mig iaf. testade minus idag på BIM+4. visste att det skulle bli minus men det kändes lite trist ändå, framförallt för att jag nu inser att min mens fortfarande inte efter 5 månader har återhämtat sig från p-pillerstoppet. jäklapuckomens. :(hur är det med dig?
    fan va trist maja.. tråkigt att höra.. speciellt du som verkligen VILL ha barn.. men ge inte upp bruden! försök tills det verkligen "nappar"
    Jag kom precis hem från jobbet.. trött som bara den.. funderar på att ta en tupplur, för jag slockar när som helst..
    Solade idag på min lunchrast, är skit solbränd, helt röd! svider som fan...

allt bra med er annars tjejer?
  • NanC

maja 85 skrev 2007-05-22 19:41:07 följande:

jag har inte haft nån sol på hela dan :( men imorgon ska solen lysa i sthlm, då åker klänningen på.yes!!
    [/citat]
    Ja vi hade inte heller så bra väder här i götet idag..
    Men jag solade solarium inte ute..Vaknade nu, ska ta en dusch..
    Jag har inte heller någon regelbunden mens, det e så jobbigt!!
    Marylicious skrev 2007-05-22 19:49:58 följande:
    [citat]
    NanC - ok här.. skönt och sitta i solen och sola men trist att du bränt dig :/
    jag solade solarium inte ute..
  • NanC

maja: Ja vi hade inte heller så bra väder här i götet idag..
    Men jag solade solarium inte ute..Vaknade nu, ska ta en dusch..
    Jag har inte heller någon regelbunden mens, det e så jobbigt!!

• NanC

Marylicious: jag solade solarium inte ute..

• NanC

Nu sitter man här igen.. Som vanligt har jag missat en hel del.. Har mkt att göra nu på kvällen, men ville bara kika in och lämna ett spår efter mig, så ni vet att jag fortfarande lever

Hoppas ni alla mår bra, och att ni som försöker få plus, verkligen får det.. Kämpa på tjejer!
    KRAM!

• NanC
    MissHellen skrev 2007-05-23 19:54:28 följande:
    NanC, De låter bra att du lever Här är de kanoners! Själv då? Hare underbart o håll dej inte börta för länge
    Ja eller hur, vad skulle ni annars göra utan mig här , *hihi*
    Nu blir det iaf sängen.. Haft en lååång dag på jobbet, och ännu längre dag väntar imon.. Jobb från 9.30-21.00, ORKA!

Men iaf tjejer.. GODNATT!
  • NanC

Godkväll tjejer
    Kom nyss hem från jobbet, vilken lång och jobbig dag man haft!
    Har inte ätit något på hela dagen, så nu ska jag äta min pizza.. Den kom nyss, hemleverans.. hehe vilken tjockis man är

Har ni haft en bra? Kram

• NanC
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-24 21:43:55 följande:
    NanCJodå de har väl varit okej.. massa sammandragningar i magen ikväll bara
    Ojj vad jobbigt, hoppas det snart går över.. Dem kommer lite då och då va? Inte långt kvar nu till BF, lycka till
  • NanC
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-24 22:52:55 följande:
    NanCNej de kommer o går.. varit inne o fått kortisonen med för bebisens lungor så..men ja har 8 hela veckor till nu..Men sen säger de ju +/- 2 veckor :.DSå man akn säga 6-10 veckor
    Ja, man brukar ju säga så.. Det enda jag kan säga till dej just nu är lycka till, hoppas allt går som de ska på förlossningen.. vet du vad det blir för kön?
  • NanC

Godnatt tjejer, har haft en låååång dag idag.. Varit på Ullared hela dagen typ.. Berättar mera någon annan dag! Kram

• NanC

Tjena tjejer.. Vad har ni för er en lördags eftermiddag som denna? Hur går det för tjejerna som väntar på sitt lyckliga + ?

• NanC
    Marylicious skrev 2007-05-26 19:46:09 följande:
    fick svagt plus men vet inte om det är positivt eller inte..så ska testa igen på tis-ons
    hoppas på PLUS då
  • NanC

Tjejer.. Jag vill oxå ses, men dem flesta i denna tråden bor i STHLM va?

• NanC

kikar in en snabbis tjejer...
    ligger hemma och är snorig och har världens hosta och huvudvärk..
    har jobbat för mkt och sovit för lite, och det gör ju inte saken bättre att jag har gått och blivit sjuk oxå
    men hoppas ni andra mår toppen bra!

Ville bara kika in, kram på er!

• NanC

MissHellen: Tack så mkt ska försöka.. Jag måste bli frisk, för denna veckan som kommer nu, är det full rulle vettu.. Studentfirande(vänner som tar studenten), festandes, uppvaktning och dop, och även jobb.. mkt som sker på kort tid!!

• NanC
    MissHellen skrev 2007-06-05 06:46:31 följande:
    Go morron tjejer NanC, Ja då hoppas jag att du är bättre då! Lycka till med allt festande Har en full vecka jag oxå, men jag har bara jobb fanför mej hahaMary, Varsågod Fick du nåe fint då?Jag har oxå BIM denna vecka, antingen har jag de i morron (den 6:e) eller på Torsdag (den 8:de)Jag vet ju inte riktigt Men den hära veckan har jag de i alla fall.. Men har inte mensen kommit på Fredag ska jag nog ta ett test (första gången dessutom ) Ska ju på stort grillparty på Lördag, så jag vill ju veta tills dess!Nej, nu har inte jag tid med dehära längre Ska klä på mej o kila på jobbet om en liten stund!Ha en underbar dag i solen nu tjejer (men ta de lugnt, brännde mej som satan i går ja o jag brukar aldig bränna mej ajajaj!)
    Imon åker man till Uddevalla, och kommer inte hem förrens på onsdag , ser framemot det, trots att jag är snorig som fan!!
  • NanC

Nu är man hemma från Uddevalla igen..Har haft det jättebra! Så underbart att få träffa alla sina närmaste vänner.. Dem var så saknade så.. Synd att vi inte längre träffas och umgås lika mkt som vi gjorde förr, men som sagt tiden förändras och VI med dem!

Jag åkte upp för att fira en vän när hon tog studenten!
    Sen så var vi ute och roade oss, och drack lite, det var faktiskt trevligt..

Hur har ni haft det tjejer i denna "hemska" värmen??

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !