Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

Hem är nere i jönköpings trakten..

• MariaOMarkus

Killen blev nog lite skraj när de bli förlovning och flytta ihop ..vissa killar kommer ju på de lite för sent

men vi tycker om dom ändå,konstit nog hehe

• MariaOMarkus

Tucker inte heller kärleken har en ålder

min klasskompis är tillsammans med en kille som är 40+ och hon är 21..men hon har alltid gillat äldre män så de förvånar mig innte eftersom jag känner henne rätt så bra

• MariaOMarkus

Misshellen - jaa man har ju en egen vilja,börjar man gilla någon så gör man ju de..sen så spelar ju ålder ingen roll. tycker jag då =)
    hehe ok.. men min kompis har alltid dejtat män från 35-45 så hon har i princip alltid gillat äldre..men de kan man väl säga om dom som är 20 och gillar/är ihop med 25 åringar hihih

• MariaOMarkus

Misshellen precis..så är de ju

• MariaOMarkus

HuntedByAFreak - När skrev du ?

• MariaOMarkus

hej alla :-d

så är man lämna ensam en stund..kille skulle iväg på nåt..träffa en kompis en snabbis..jaha va ska mangöra nu
    oj caplskock..men orka inte skriva om

• MariaOMarkus

ååååh f*n för och vara lätt irriterad..de bara förstör..nu är jag hemma drog från killen för han gjorde mig så irriterad..blää..nu får jag ångest :(

• MariaOMarkus

delfinus - jaa visst är de jobbit och vara de.. idag 'är de dock lite bättre.. haha

• MariaOMarkus

God morgon på er
    sitter i skolan och segar..har inga lektioner utan bara utväderingar idag..tråkit tråkit..men men..snart e skolan över bara Mån och Tis kvar woohoo

Hur mår ni idag då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !