Unga som längtar efter barn !
Hem är nere i jönköpings trakten..
Hem är nere i jönköpings trakten..
Killen blev nog lite skraj när de bli förlovning och flytta ihop ..vissa killar kommer ju på de lite för sent
men vi tycker om dom ändå,konstit nog hehe
Tucker inte heller kärleken har en ålder
min klasskompis är tillsammans med en kille som är 40+ och hon är 21..men hon har alltid gillat äldre män så de förvånar mig innte eftersom jag känner henne rätt så bra
Misshellen - jaa man har ju en egen vilja,börjar man gilla någon så gör man ju de..sen så spelar ju ålder ingen roll. tycker jag då =)
hehe ok.. men min kompis har alltid dejtat män från 35-45 så hon har i princip alltid gillat äldre..men de kan man väl säga om dom som är 20 och gillar/är ihop med 25 åringar hihih
Misshellen precis..så är de ju
HuntedByAFreak - När skrev du ?
hej alla :-d
så är man lämna ensam en stund..kille skulle iväg på nåt..träffa en kompis en snabbis..jaha va ska mangöra nu
oj caplskock..men orka inte skriva om
ååååh f*n för och vara lätt irriterad..de bara förstör..nu är jag hemma drog från killen för han gjorde mig så irriterad..blää..nu får jag ångest :(
delfinus - jaa visst är de jobbit och vara de.. idag 'är de dock lite bättre.. haha
God morgon på er
sitter i skolan och segar..har inga lektioner utan bara utväderingar idag..tråkit tråkit..men men..snart e skolan över bara Mån och Tis kvar woohoo
Hur mår ni idag då?