Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Go morron brudar

Tog mej lite sovmorron i dag, har precis klivit upp Min älskade katt lät mej faktist sova för engångsskull, underbart! Vad har ni för nått på G i dag då?

Jag bor inte häller i stockholm, jag bor i Härnösand

Här de någon som är nära BIM nu eller?

• MissHellen

Här är de inge vidare väder, så jag ska nog ha en heeel film dag Men först blir de frukost, gröt får de bli!

• MissHellen

Haha, Jag har faktist aldrig råkat ut för jehovas vittne!

Ja, de är ju de

• MissHellen

jaj, Haha ja

Okej, jag har precis haft ÄL. Så jag har ett tag kvar till BIM jag med, men jag har nog BIM den 6/6 eller 8/6 (mensen kom ju två dagar tidigare denhära månaden, så jag vet inte rikigt hur jag ska räkna nu(?) ) Men de är där om kring i alla fall

• MissHellen

Mary, Du får ta o berätta hur de går Jag tror på ett plus ja!

Allt bra i dag?

• MissHellen

jaj, Är de nån Jehovas vittnes dag i dag eller? haha, Dom kom o plinga på hos mej oxå nyss

• MissHellen

jaj, Haha

Nej, dom slängde fram en lapp o stack Han verkade väldigt stressad eller nervös! O jag hade en enortmt fin morron frilla haha, så de kanske var därför

• MissHellen

jaj, Jag somna med blött hår. Så håret är åt alla håll o kanter Men de kanske var tur, annars kanske jag hade fått en hel föreläsing haha

Jag tvättade i går o glömde hänga upp tvätten, så de var tur att du påminnde mej Ska göra de nu..

Nej, Jag har inget alls för mej. Jätte dåligt väder, så jag tänkte krypa ner i soffan o kika på film

Vilket försök är ni på i bäbisverkstan då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !