Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

Lovelyy - håller tummarna att du får den ..så skönt å inte bo hemma

• MariaOMarkus

Lovelyy - jaa inte så långt tills dess

• MariaOMarkus

Grymt fin balklänning måste jag säga

• MariaOMarkus

Varför e inte Miss H inne för ..hon skulle ju testa i helgen

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-06-10 20:49:30 följande:
    TACK!!!
    Varsågod
  • MariaOMarkus

MissH - män förstår sig inte på sånt..sura så mkt du vill,tycker jag tråkit du får ett minus men du kanske är låghormonare å då kan plusset komma senare.. om inte så får vi hoppas du får mens snart så ni kan fortsätta tillverkningen

jag har Äl imorgon om jag räknta rätt å har sexat med killen nu någar dagar å han har inte dragit sig ur innan så han får ta sitt kast om de blir en bebis nu

imorgon åker jag bort 1 vecka,pojkvännens mamma betalar våra biljetter så vi behöver bara pengar där nere *wooho* trevlig svärmor man fått *fnissar*

nu ska jag ner och hämta tvätten och sen äta å packa å allt som man ska innann resans gång

• MariaOMarkus

MissH jaa visst skulle de vara skönt å göra de..jag grät visserligen ut hos killen och sen själv å han förstod hur jag kände de efter allt. men han säger ju till nästa sommar om allt går bra..så blire inget denna gång så är de ju inte så långt kvar tills man börjar tillverkingen..men hoppas så klart på ett plus om nåra veckor
    jaa mensen kan ju så klart vara sen då man stressar. Va mysit med en helg då ni kan mysa med varann,sånt behöver man ibland =)

vi ska resa till en ö i Grekland(vet ej namnet) hans mamma bokade biljetterna,bjuder oss ..trevlig svärmor man har

• MariaOMarkus

MissH - du har helt rätt,de tänker verkligen inte som oss. jaa visst ska man få kunna gråta hos sin pojkvän,man behöver deras axel ibland

tills nästa sommar ska magen vara här haha..jag sa til lhonom att jag ville ha mage över sommaren å då sa han att jag fick de,så då måste tillverkninge börja dec-feb nästa år(om de inte blir nåt nu då,vill säga)

jaa vädret här är ju oxå skönt jaa de tycker jag absolut ni ska göra,så skönt å bara åka iväg och skämma bort sig själv å badad å allt som hör till utlandsresa (förutom en massa supande då)

• MariaOMarkus

MissH - om du har cravings å inte får de du är sugen på,då kan du lita på att du kommer gråta floder..(inte för å skrämmas nu) jag grät för jag inte fick mc donalds mat (helt löjligt nu nör jag tänker efter) men va ska man göra

jaa jag hoppas faktiskt på ett plus i slutet av månaden

jaa de är samma här,klart man kan dricka öl och softa å sådär..men jag är inte en sån tjej som åker utomlands för å festa sönder mig..utan jag vill ta de lungt å upptäcka landet å ligga å steka på stranden oxå,blir brunare *fnissar*

• MariaOMarkus

MissH - haha jaa vi får se hur du blir då
    du får hålla tummar å tår i slutet av månade för mig hihi

jaa jag håller mig till precis samma saker som du,drinkar och cider..äl..uscha så äcklit :p
    jaa men de kan ibland vara jobbit å vara brun året om,man kan ju som inte "sola" och sådär som ni gör..men jag blir ju så kalrt mkt brunare på sommaren.. så lite nyare färg får man ju

haru blivit brun än då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !