Unga som längtar efter barn !
Så, nu var tvätten hängd. Nu väntar soffan o en film
Så, nu var tvätten hängd. Nu väntar soffan o en film
jaj, Precis samma här. fast jag har inte käkat P-piller (tål dom inte)! Vi bestämmde oss för att skaffa barn förra månaden, men de blev som de blev, inte som planerat alls haha, Men denähar månaden har vi kört varannan dag o tagit de mer på "allvar"
Jag behövde inte skriva ja haha
allt bra i dag, Lovelyy?
Lovlyy, De är bra de
Okej, Jobbigt när allt ska sturla. Man blir på så dåligt humör då! Vad pluggar du då? Hoppas att de går bra med de andra arbetet oxå då..
Med mej är de kanon, lite trött bara. Men de överlever man Håller på o förbereder mej inför i morron, ska o operera min tå igen! Dom hade fått ett återbud, så jag fick tiden. Fick veta de nyss, så jag var inte alls berädd på de. Men min mormor skulle följa med o hålla handen
Mary, vad säger din kille då?
Lovelly, Okej de lät inte allt för intressant! Vad går du för nått då?
Jag har nageltrång (har haft de i över 3år o inget har lyckats!), var där för lite mindre än en månad sedan men jag måste ta andra sidan oxå, +den andra stortån oxå! Hatar spruter o sist blödde jag som en gris i två dagar o kunde knappt gå.. Så de är inget jag längtar efter :/ Ja, min mormor är för underbar hon, hon skulle till o med ta ledigt hela dagen så hon kunde stanna är ett tag
Mary, Nej va kul Oj så glad jag blir! Var nästan lite rädd där ett tag att han inte skulle bli de (efter hans predikan, som du sa) Underbart härligt
Ojojoj!!!
Mary, Ja man blir ju de Hur kul som hällst! Skönt att han oxå blev glad åt pluset!
Ja, Nageltrång har jag bara onda minnen av. Har knappt kunna haft på mej vanliga skor utan gått i toffler, sommar som vinter! Inte allt för skönt, så de känns bra att de börjar händra nått i alla fall. De ska bli så underbart när de är klart..
Lovelyy, Ahaa Trivs du bra då? Hur länge har du kvar eller du kanske tillomed tar studenten nu i sommar?
Mary, Japp de hoppas jag med
Lyck till mej killen o pyret i magen Du hänger väl kvar ändå? Så du inte lämnar oss
A flikka, Heej