Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

jaj86- jadu jag vet inte..inga av mina kompisar vet något. Men de vet att jagf haft problen med halsen och ätit pencillin så jag kan alltid dra den historienRäcka ut tungan

ska du testa idag lr imorgon?

• MariaOMarkus

jaj86 - hehe jaa om ded blir + får man alltid hitta nån ursäkt Skrattande
    jag tycker du ska testa imon för å vara på den säkra sidan,får du ett minus så kan du dricka utan att få skuldkänslor,får du ett plus får du komma på en bra ursäkt

• MariaOMarkus

testade mig oxå och de va ett minus..känns trist men hoppet är inte över än..BIM på måndag.. =)

Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus

Lovelyy - ja precis..köpte digital denna gång då kan man inte få nåt missvisande svar..jaa vi får se va de blir..har mensvärk tidigare denna gång å trött e jag oxå och smått illamående där emellan hehe

• MariaOMarkus

Lovelyy - joo känner igen de där med att vara skengravid..skönt du inte har så många symtom nu..har du testa dig lr ska du vänta me de till efter helgen ?

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-06-22 12:02:27 följande:
    jag vet inte riktigt när jag har bim pga dom där jävla tabletterna som jag inte kommer äta igen *suck* Min mens ytog slut igår och jag borde ha mens igen typ 1 juli tror jag, men jag vet inte *-)
    ååh va jobbit å inte veta när mensen ska komma :/
  • MariaOMarkus

jaa det är ju de jobbigste..du får skriva upp första mens dagen å hur länge den håller på så ser du ett mönster till slut och vet då när du har ÄL

• MariaOMarkus

jaa okej..skönt å slippa krånglet de andra månaderna...jag har samma menscykel som du heheCool

• MariaOMarkus

Glad Midsommar

• MariaOMarkus

kan inte tiden bara gååå..så man får testa snaaaart *otroligt otålig*

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !