Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

jaj, Operationen gick bra! Kom nyss hem, skönt att de är gjort.. Har nagel trång :/

Hoppas de går bra på jobbet

Vad har alla andra för sej då?

• MissHellen

Mary, ja de är underbart skötn att de är klart men de är INTE skötn nu kan jag lova :/ Bedövningen håller på o gå ur, så de bara dunkar! Hua, Tycker lite synd om mej själv haha

Barnakär, Välkommen Hoppas att du ska trivas

• MissHellen

Mary, haha De är bra att de inte är bara jag som brukar tycka synd om mej själv då

Hur är de med dej i dag då?

• MissHellen

Mary, Jo de är bättre nu (men INTE bra) Har legat i sängen o försökt o sove, men foten har inte velat de.. Men hur ont jag än har så måste jag lik förbannat hit ändå haha
    Är de nått som inte stämmer? Har du fått en blöding? :/ Blir ju orolig här..

Barnakär, Förlossning? Nej nej, om de vore så väl haha!

Niccisen, Va spännande med BIM i morron Ska du testa eller? Nyfiken
    Jobbigt med kissemissarna, skulle ha skit svårt o lämna bort våra små prinsar ja, Hua! Jag lider med dej.. Hoppas att de fixar sej!

• MissHellen

Mary, Ja de är jävligt svårt o sova om inte foten är med på de O telefonen har ringt typ heeela tiden, Hmm! Men nu ringde min omtänksamma sambo o fråga om han skulle köpa mej nåe gott med sej hem, nu när jag var så dålig haha, Sedan skulle han komma hem o göra mat o ta hand om mej sa han Han är för goo!

Okej, Ja men de har jag gört faktist! Tur att de inte blev nåe mera då.. Oj, va skönt att de fortfarande var positivt då När har du (elller haft) BIM då?
    Fyller du år på Lördag?! Va härligt, då fick du ju en tidig present Hur mycket fyller du då?

• MissHellen

Mary, ja de känns hur skönt som hällst att han alltid ställer upp Sa att jag ville ha spagetti till midda, så nu står han o gör spagetti o köttförsså haha, krävande tjej ja!

Nej :/ Va jobbigt! Men hoppas att de fortfarande är som du sa tidigare, så länge mensen inte har kommit är de inte försent (o vissa har ju mens ändå) Okej, men ska du testa i morron oxå eller?

Härligt o fylla år Vad har du önskat dej då? Då ska jag komma i håg o säga grattis

Men va skönt att killen din är glad, de är säker helt okej ska du se! Vi väntar på o få ännu ett plus i morron av dej! *tänker på dej*

• MissHellen

En (dum?) fråga, Hur tidigt kan/får man flytingar? (om man nu är gravid)

• MissHellen

Mary, Ja han är ju de

Men va skönt att de inte känns som mensen då, för de kan ju vara ett pyre i magen! Vilken vi HOPPAS på Ja, men testa när du känner för de, man ska inte bara testa för att man ska!

Okej, men hoppas att du får nåe sköna slanatr då

Klart, vill ju att de ska gå bra för dej o alla andra är inne oxå så klart

1984, Nej vi är väldigt flitiga
    Mäh? Kan han bara ändra sej sådära? Låter väldigt konstigt.. vad äter du dom för? Hoppas att de fixar sej ändå..

• MissHellen

Mary, Maten vart underbart god Ojojo! han gjorde tillomed så att jag skulle få lunch i morron haha

Vilken skön inställing du har, man kan ju inte göra nåe åt de än o hoppas!

Vi har ju gjort vårat roliga för denhära månaden vi Så de är bara o vänta o se nu.. Jobbigt!

I kväll ska jag bara se på tv i sängen, heeeela kvällen! Ska se Ugly Betty (hon är för härlig ) Desperate housewives, får man inte missa o den nya serien på 5:an (Friday night lights eller nåe sånt hette den) tänkte jag oxå kolla in vad de var för nåe Sedan hoppas jag på att jag får sova lite, trött som en gnu! Själv då?

• MissHellen

Niccisen, hoppas att de går bra o jobba o att natten går superduper fort Ska du testa i morron eller?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !