Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

har BIm på måndag så inte alls långt kvar..

Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus

Jaj96 -ja håller tummarna här oxå

• MariaOMarkus
    Skrattande
  • MariaOMarkus

MissH - du har varit saknad

nu ska jag äta..tjingeling =)

• MariaOMarkus

själv har jag icke testa då poste inte kommit..*irirterad*

jaa men klar du varit saknad missH

• MariaOMarkus

MissH jag räknade fel..trodde jag hade bIM idag men de är imorgon..så testa minus idag..får se hur d blir mot mitten av veckan..

har dock svag mensvärk o går å kissar mkt ..å´de tar jag som symtom,kisseriet altså..sen ömar min bröstvårtor lite å de gjorde de inte förra månaden vid mens..

jaa vi får se..annars struntar jag oxå i allt så får de blir nåt när de blir..orkar inte bli besviken o så heller ju

• MariaOMarkus
    vernis skrev 2007-06-25 18:13:38 följande:
    Hejsan.Jag blir en ny här men passar någ in.jag längtar efter barn men vill ha fast jobb på hoss bådda...men vill att de ska heta Edwin Martin Anders Emy Johanna ingrid
    Välkommen
  • MariaOMarkus
    vernis skrev 2007-06-25 18:14:46 följande:
    Tackar =)
    Hur gamla är du? ni?
  • MariaOMarkus
    vernis skrev 2007-06-25 18:18:04 följande:
    Jag är 22 snart 23 fyller 17juli min sambo är 24 år just nu har vi två "bäbisar" våra katter men skämmer bort dem mycket hihih de tre år hankatter orange/röda Spike och memphis har bilder på dem =) hur gammla är ni
    gulligt med katter jag är 21 och min kille likaså..Han fyller ibörjan på Juli =)
  • MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-06-25 18:56:12 följande:
    Hej maryhur går det för dig? här är det lite som förut, men mycket mindre symtom. BIM onsdag-torsdag men det blir nog mens denna månad också.
    hejsan
    de går inge bra..fick minus idag..3+6 men tor mensen komme4r..nte haft mensvärk på hela dagen men nu på kvällen har den kommit å ont gör de oxå..och de känns som mensen kommer vilken sekund som helst har BIM imon,räknade fel så vi får se om den kommer..hoppas du plussar
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !