Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

Niccisen skrev 2007-06-26 19:46:31 följande:
    Tror det blir minus här med
    när har du BIM ?

jag har de idag ingen mens har kommit men mensvärk och trött och kissnöda som vanligt..ska testa igen på fredag tänkte jag
    Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus

Niccisen - håller tummarna här

Vernis - trevligt med besök

• MariaOMarkus

bläää..testade med preg i morse..ser ut som ett svagt +..skulle köpte cb istället..suck

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-06-28 09:24:58 följande:
    ojsan hoppsan, spring ner på apoteket när det öppnar och köp ett till! vilken dag har/hade du bim? Jag börjar nästan misstänka en graviditet, mår så jävla illa. Kan ju vara sjuk eller nått annars men... Fy usch och blä... vill bara lägga mig över toan och kräkas... Har bim om typ 2-3 dagar tror jag
    jaa jag funderar starkt på de men här på apotek så har dom bara dubbel packetet med cb..men men..jag hade BIM i tisdags så är på BIM+2 och testade starkt med cb BI+3 förra grav...
    jasså..kanske du oxå är gravis
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-06-28 10:22:25 följande:
    Jo det skulle inte sitta fel... eller både ja och nej. Nu är det definitivt slut mellan mig och killen. Har fått veta massa saker som han ljugit för mig om och sådär så jag vill inte vara med honom längre... men jag skulle bli överlycklig om jag var gravid. Vet att jag skulle behålla det men jag skulle vara riktigt kluven... Jag tycker du går och köper CB... vet du om wondfo pregnancy test är bra? har sånna hemma, och funderar på om man kan plussa så tidigt... har lixom bara två test kvar hemma
    usch då va hemskt :/ jaa hoppas de blir som du vill..hur de än blir så har du vänner och familj som komme stötta dig..och även vi här
    vet inte ,du kan ju testa när du tror du har BIM och se..annars fråga här på sidan =)
    jaa jag tänker köpa cb då jag litar mer på dom
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-06-28 12:01:17 följande:
    Men det är ju så dyrt :-P tack jag vet att det finns massa stöd här från alla håll och kanter! Det betyder jätte mycket Lycka till när du testar med CB
    va bra att du har stöd å vet om de tack får se när d blir av
  • MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-06-28 12:31:23 följande:
    jag litar inte på preg... du får köpa ett cb och testa om
    litar inte heller på dom..testade + med cb BIM03 första gången och nu är jag på BIM+2-3 och då borde de ju synas på cb men inte på preg för dom e B...s Cool
  • MariaOMarkus

Testade med cb digital..ett minus..ska testa imon igen

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-06-30 11:39:32 följande:
    Hej, det var länge sen!Hur mår ni tjejer?Jag mår rätt så bra, jobbade igår min sista dag innan semestern.Är ledig nu i ca 5 v.Och inte nog med det så har jag BIM idag, men jag har varken nån mens eller plus i sikte ÄN.Tänk va underbart om man skulle plus lagom till semestern =)Längtar så otroligt mkt efter vårt första barn, vi har nu försökt i snart 2 år.Ta hand om er, och ha en underbar sommar.
    spännande..håller tummarna för ett stort fint plus

jag ska testa nu strax..har hållt mig länge nu..inga tecken på mens här inte,bara en massa kissnödig och mensvärk från och till..nu vill jag ha mitt
  • MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-06-30 17:09:02 följande:
    Hejhej! Hur har ni det? Själv var man med om någonting riktigt skakande igår.. runeskjoldmatilda.blogg.se
    ska läsa
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !