Unga som längtar efter barn !
jaj, Precis Nej, då kanske jag vill ha mitt sista barn, om jag "får" fler för min sambo
haha
Gonatt!
jaj, Precis Nej, då kanske jag vill ha mitt sista barn, om jag "får" fler för min sambo
haha
Gonatt!
Niccisen, Jag håller med totalt! Alla mognar olika..
När jag träffa min sambo trodde han att jag var 19 men var igentligen 15! Jag har alltid fått höra att jag ser o beter mej äldre än vad jag är.. Men sedan säfer dom att min sambo inte beter sej som att han är 33, alla gissar alltid på att han är yngre Men de är ju helt olika för alla!
Ja, Jag såg på Outsiders i dag (de var repris, men hade missa de) o där var dom ju took(!) gammla
Nej, Nu ska jag oxå gå o sova! Trött som en gnu..
Gonatt! Sussa sött
Gomorron tjejer Vad har ni för er?
Niccisen, Ja min sambo är 33 o han beter sej inte som "så gammal" Så jag bruka säga att vi oxå möts halvvägs, men de tycker han inte om
(Jag är ju ändå 14 år yngre än han, haha)
jaj, Jag hoppas oxå på en sommar med mycket party, utan alkohol Klart att alla ska plusa NU.. Tror på att de är våran månad nu
Här märks de att de är 1 Juni, strålande sol o 12,5 grader i skuggan Härligt!
Jag har nästan nyss haft ÄL, så jag har BIM den 6 eller 8 Juni!
Niccisen, Ja men åldern spelar ingen roll
Va mysigt, älskar o göra saker med min familj Jag ska åka hem till mammsen o pappen o mina syskon ikväll o blir kvar där tills på Måndag. De ska bli jätte härligt
Saknar dom faktist!
Vad har mormor opererat då? :/ Hoppas att hon mår bra i alla fall
Niccisen, Okej! Jag har en ganska stor o väääldigt tajt familj, så de är jobbigt när man inte har varit hemma på ett tag! Men de ska bli underbart skönt o få komma hem o bli lite ompysslad o bara slappna av Ut o gå med hunden o mysa i soffan, o dela säng med min älskade lillebror (jag har en egen, men de är så mysigt o läsa saga o somna tillsammans
)
Sedan ska jag träffa en kompisa som ska flytta snart, så vi ska umgås hela dan i morron o fest på kvällen blir de
Ojdå, Men hoppas att hon blir bra då! Jobbigt när folk bara tar förgivet att man kan/vill..
Jag har aldig sätt men mormor haft ont eller klagat en ända gång (hon har två musklesjukdommar, dom två som går att ha!) Dessutom är hon inte allt för gammal häller (58) O jag vill inte änns tänka på när hon blir gammal, hon har ju alltid varit bra! Så jag hoppas på att hon inte blir gammal allt för fort
Niccisen, Okej :/ Jobbigt när nära är dåliga!
Jag önskar jag bodde närmare min mamma O hon vill de oxå! Hon söger de att, ni får inte staddga er i Härnösand, för när jag får barnbarn vill jag ha dom hos mej heeela tiden
haha!
Niccisen, Ja! Vi har ju bara bott här i ett år, o känner inte så många. De är de jobbigaste! Men annars tycker jag staden är otroligt vacker, i alla fall på sommaren O lägenheten vi bor i är kanon, men vi ska nog flytta lite närmare "hem" när min smabo är klar med sin utbildning!
Varför trivdes du inte då? :/
Jasså? Ska du hit
Niccisen, Ajdå :/ Då förstår jag att de inte är din bästa stad! Men visst är de fint på sommaren?
Min sambo håller på med lastbilskortet, o han blir väl färdig direkt efter sommaren tro ja!
Jajustja, Hur långt har du kavr o läsa då? Ja, men då kanske vi kan ses, med våra tjockmagen förhoppningsvis? haha
Niccisen, Ja men visst är den
Men va skönt med bara en kvar då Ja då ska vi ha en fin mage!
En fika låter som en toppen idé