Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn !

MissHellen skrev 2007-05-28 19:19:10 följande:
    Lovelly, Oj de lät inge vidare :/ Jobbigt! Men tur att du tar studenten nu då När där dagen med stort D då? Vad ska du hitta på efter då?A flikka, Om de är en trevlig tråd? Oja, Självklart
    Tar studenten den 15:e juni och efter det så... jag söker massa jobb nu och så har jag ett extra jobb med frukostservering så jag kommer nog klara mig... Vad gör du då?
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-28 19:21:48 följande:
    Får jag så hänger jag gärna kvar men det är ju upp till er va ni tycker..alla är ju så trevlig här så vill ju inte lämna MIsshellen menar du hur jag berättade för killen ?
    Du får INTE lämna oss! Det är inte tillåtet! Du bara måste stanna kvar
  • TheLove
    JoelsFru skrev 2007-05-28 21:20:08 följande:
    Ni som bor i sthlm... Ni har inte sett till min sambo?Han försvann dit igårkväll och skulle komma strax tillbaka... Han måste ha gått vilse eller nåt för jag har inte sett till honom ännu, och hans bror har inte heller hört nåt från han...Jag börjar faktist bli lite orolig...
    Nej vad jobbigt! Har han inte med sig telefonen?
  • TheLove

idag var jag på kk och gjorde ett cytologprov och vul... jag ahr tydligen någon liten början av nån infektion som jag fått vaginalpiller som jag ska ta tre kvällar. Hon tyckte att det va bra att jag ska ta "skjuta upp mensen" tabletterna som jag fått och att det inte gör nått om jag blir gravid samtidigt som ja äter tabletterna.. skönt!

• TheLove
    Barngalen skrev 2007-05-30 18:06:53 följande:
    Lovelyy: Skönt att du har fått reda på avd det är så ,man kan göra något åt det.
    ja det känns jätte skönt... känner sån lättnad
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-30 18:45:28 följande:
    MissH, de blir imon på morgonen.. å blev de inget denna gång så ska jag börja äta piller..killen tyckte de (bara för att han slipper biverkningarna)
    va för piller?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !