Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

Barngalen - ohh jag..jätte skönt är de att skolan är över
    bara lilla jag - Grattis till bebben i magen

• MariaOMarkus

Bra med mig här..ska ut ikväll. för första gången på några månader..
    Blev ingen bebis denna månad men de blir kanske en liten valp istället..de får bli min bebis så länge *hihih*

• MariaOMarkus

jaa det är lite så jag oxå känner,att få ta ut min bebisfebier på den lilla valpen men en bebis oxå skulle ju inte heller vara helt fel..

• MariaOMarkus

angelicaJ och maja 85 hur länge har ni försökt ?

• MariaOMarkus

maj 85 åhh spännnade *håller tummarna för er* Vi blev gravid på första försöket ,oplanerat dock men välkommet men sen så blev de inte så mkt mer med den graviditeten..gjorde en skraprning för 1mån sen nu..så ska låa kroppen får komma tillbaka..och sen får vi se när vi försöker igen..blir nog inte föräns i Juni kanske

• MariaOMarkus

maja 85 jaa man får hoppas på de bästa för er..absolut.. jaa de har jag oxå hört att vissa blivit gravid direkt efter..har funderar på ifall de kan vara så för inte känt av mensvär nåt och de brukar jag annars göra..ja ja vi får se nu ska jag iväg..'
    trevlig kväll allihopa kram på er

• MariaOMarkus

jaj86 - va inte så säker på att du inte är gravid..Näe jag va gravid så testade jag nån dag innan BIM och fick ett fett minus sen (om de nu va på BIM) vet ej riktigt så fick jag ett tydligt plus ..men jag hade inga som helst symptom utan hade bara "känslan" men efter nån vecka efter plusset så kom symptomen,trötthet och ökad aptit..

• MariaOMarkus

maja 85 - CP-test ? hehe va är de ? jaa man kan testa 3 dar innan BIM med CB

• MariaOMarkus

Man får ta de som de kommer och blir de inget plus så får man försöka igen :D

• MariaOMarkus

Jag vet inte..gjorde en skrapning för 4 veckor sen ungefär och vet inte om jag haft mens nu dessa dagar lr om det är rester..testade svagt plus i Onsdags(då jag skulle haft BIM om menscykeln kommit igång på 28 dagar) så jag vet inte..tänkte ringa min BM på Måndag..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !