Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Niccisen, Nja de vore roligt nu oxå men jag kan tyvärr inte! Far hem te mammsen o pappsen nu i dag o kommer hem på Måndag kväll, sedan jobbar jag på Tisdag, tror tillomed att jag har en stängning :/ Eller när skulle du fara hem?

• MissHellen

Niccisen, Jaha :/ De var ju synd! Men då får vi allt tajma in de till sommaren, med magar eller ett plus som du säger Låter kanoners de!

Ja, I stockolm. De känns som att de blir lite långt för min del, men man vet aldrig

• MissHellen

Lovelyy, Synd :/ Men som du säger, nya tag! Man får inte ge upp..

• MissHellen

Go morron brudar

Vad har ni för er i dag då? Själv vakna man halv 7 i morse när pappsen kom hem från jobbet o kröp ner i sängen med mej o mamma haha, jag gick o la mej med mamma i natt Min lillebror gav mej ingen plats efter att jag hade läst saga haha! Så halv 7 var jag ute o gick med vovven på en prommis o nu ska jag ta o käka frukost med min kära familj! Unedrabrt o vara hemma

Har ni nåe planer inför kvällen eller?

• MissHellen

Haha, Jag sover ofta hos mammsen när pappa är o jobbar Har alltid varit lite mammig av mej

Mary, Jag som skulle gratta dej i går! Hmm, osså glömde jag de. Hua! Men jag får gratta nu i stället: Grttis (bättre sent än aldrig, sägs de i alla fall ) Var de en trevlig dag?

NanC, Hoppas du kryar på dej snart!

Ska snart gå o lägga mej, men var tvungen o kiak in här en snabbis först så klart Har inte hunnit de alls i dag, de har ju vrit heeeelt underbart väder, inte ett måln o flera grade över 20 tro ja! Ojojoj Jag har solat heela dagen med mamma o lillebror, badat (premiärdoppet) med vovven o käka mjukglass, en het kanon dag med familjen (en del av den i alla fall )
    Nej, nu ska jag krypa ner i sängen, brevid min mamma haha! Sussa sött o sov gott!

• MissHellen

Go morron tjejer

NanC, Ja då hoppas jag att du är bättre då! Lycka till med allt festande Har en full vecka jag oxå, men jag har bara jobb fanför mej haha

Mary, Varsågod Fick du nåe fint då?

Jag har oxå BIM denna vecka, antingen har jag de i morron (den 6:e) eller på Torsdag (den 8:de)
    Jag vet ju inte riktigt Men den hära veckan har jag de i alla fall.. Men har inte mensen kommit på Fredag ska jag nog ta ett test (första gången dessutom ) Ska ju på stort grillparty på Lördag, så jag vill ju veta tills dess!
    Nej, nu har inte jag tid med dehära längre Ska klä på mej o kila på jobbet om en liten stund!

Ha en underbar dag i solen nu tjejer (men ta de lugnt, brännde mej som satan i går ja o jag brukar aldig bränna mej ajajaj!)

• MissHellen

Lovelyy, Låter jobbigt :/

Mary, Va kul! Underbart med nåe nytt, älskar o flytta

Vad har alla haft för sej i dag då?

• MissHellen

Mary, Va mysigt

Har varit ute heeeeeeela dagen, har brännt mej ännu mera nu! O oj så ont jag har nu :/ Somnade till ett tag i sängen, var trött som satan efter en hel dag ute med alla barnen Men jag ska inte klaga på värmen, jag älskar den!!! Men inte solbrännan Som jag inte är van vid att ha.. Hua! (tycker lite synd om mej sjäkv )

Men nu ska jag o min sambo ut o grilla! Vi ska fira, han klarade ju lastbilskorts srkivingen Underbart! Så nu ska vi äta gott o mysa järnet!

Bay the way, På Torsdag ska jag köpa ett grav.test om inte mensen kommit (vilket jag hoppas att den INTE gör)

• MissHellen

Go morron tjejer allt bra?

Mary, Ja de är jätte spännande Läääängtar så tills på Fredag! Men jobbar took länge då, så jag kanske fåt testa på Lördag, vi får se

Ja, Vi skulle ju grilla. Men min sambo var tvungen o åk aut på jobb, som vanligt! Så vi ska ta grillingen i dag i stället, båda är ju lediga hela dagen så nu ska bara mysa i dag si stället eller efter att han har vare o jobbat, haha
    Va härligt o bli sambos, de är ju för underbart o dela livet med någon
    Men du kanske bara har en "sån" period, jag brukar vara så.. Ibland är jag så trött så jag inte orlar med nått! Men du kanske har brist på nått, nån vitamin du saknar kanske? Hoppas att de blir bättre i alla fall

NanC, O va härligt! Vad ska du hitta på där då?

• MissHellen

Mary, God morgon? Nej, de är ju mitt i dan haha

Vad har du för dej då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !