Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Oj, Såg inte att du hade svarat haha, Jag har oxå BIM då! i dag (6) eller på Torsdag den 8:de
    Ska du testa eller?

• MissHellen

Angelica, Ja så är de precis för mej i alla fall Ja, men vi får väl se hur jag känner mej i morron o på Fredag! Tänkre inte "tro" för mycket, då blir jag så besviken. Vilket jag kommer bli ändå..

• MissHellen

Jag har inte häller nåe tester hemma, men jag tänkte köpa i morron eller på Fredag, ska på en stor grill fest på Lördag. Så jag vill veta om jag kan dricka eller inte, hoppas på att jag inte kan Men jag vill veta så jag kan hitta på nån lögn, vill inte berätta för "halv kända" människor att jag är gravid, inte precis i början!

• MissHellen

Mary, Nej de skulle jag inte kalra av. Tycker att de räcker o ha mens i 4-5 dagar ja

Jag hoppas att jag tillhör en av dom som inte har nåe symtom

Ja, Men va skönt att han tycker att han skulle bli gald då! Underbart Hur gammal är han? Om man får fråga

• MissHellen

Mary, ja de är underbart när den är så kort. Hatar mens haha

Ja, men snart kanske han oxå ändra sej helt! Hopaps på de

Angelica, Ska du testa nåe eller?

• MissHellen

Gomorron tjejer

Fast de är väl bara jag som är vaken vid denhära tiden haha! Så jag får väl ta mej lite frukost o läsa tidningen i stället Hoppas ni får en underbar dag i dag! Själv ska jag jobba, med min så godingar

• MissHellen

Angelica, Määh De var inte bara jag som var vaken då haha
    Jag kunde inte häller somna om efter att min sambo for..

Med mej är de kanoners, känner mej på jätte bra humör i dag Själv då?

BIM i morron? Kul, Jag tror oxå att jag har då! Beror ju på vilken mens jag ska räkna efter, min mens kom ju två dagar tidigare förra gången(?) Men vi säger i morron

• MissHellen

Angelica, Ja jag är oxå sugen Som tusiken! Men jag väntar nog tills i morron eller på Lördag

Jag HOPPAS verkligen på att vi plussar nu

• MissHellen

Jag jobbar extra på dagis, I dag ska jag jobba 8:00-16:30! Men i morron blir de en lååång dag, jobbar 8:00-18:15 :/ O bara ett barn kvar efter halv fem ungefär, blir så segt!

Vad jobbar du med då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !