Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Mary, Nämen heeeej Tar du dej tid o slänga in ett hej haha! Hur underbart på en skala har ni då?

Jätte bra här! Själv då?

• MissHellen

Go morron bruttor

allt bra i dag?

Jag tror att Mary fick ett svagt plus långt innan hon fort, men att de inte blev nåe mer.. Om jag inte har helt fel?! Hoppas jag inte lurar er Vi får fråga Mary när hon dyrer in..

• MissHellen

Okej.. Nej, inge mer regn nu eller de kan får regna hos dej men nte hoss mej

Med mej är de bara bra, kanoners med andra ord

• MissHellen

Ja, de låter bra de

Vad har du för hund då?

• MissHellen

Har inte så duktig på hundar, men är de en liten eller?

• MissHellen

Nämen oj så söt hon var

Vill oxå ha en vovve, men min sambo är inte med på de Men min mamma o pappa har en vit schäfer o hon är så otroligt underbar.. Är ute med hon jämt när jag är hemma

• MissHellen

Ja, De är de min sambo inte vill.. Han har haft en schäfer med sitt ex o han vill inte ha hund nu på ett bra tag!

• MissHellen

Go morron tjejer allt bar i dag när de är Lördag o allt?

ÄNTLIGEN HAR MIN MENS KOMMIT

Hur underbart som hällst just nu, känns bra att de inte är nåe fel o att den kom! Men lite jobbigt att jag inte riktigt vet hur jag ska ränka nu när den är så himla sen.. Jaja, de blir till o sexa varje dag haha!

Nej, nu ska jag slänga mej i duschen, bädda o äta gröt sedan ska vi fara hem te min mamma o pappa o överaska Ska igentligen inte dit förrän på Måndag, men min sambo ville att vi for i dag så han oxå fick komma "hem" Underbart väder desutom, blir en massa bad o promenade då

Jag kanske kikar in i kväll, hoppas att de går bättre för er tjejer

• MissHellen

Hej alla underbara tjejer

Hur har ni haft de utan mej o allt?

Kom precis hem från mamma o pappa efter lite mer än en vecka där Hur underbart som hällst! Party i helgen med en massa godingar o träffa en massa gammla klasskompisar o dansa en massa, kul som satan Hur har ni haft de i midsommar då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !