Unga som längtar efter barn !
maja 85 - tänk om de skulle finnas såna test..va sjukt ja ja..hoppas du plussar
(så klart)
maja 85 - tänk om de skulle finnas såna test..va sjukt ja ja..hoppas du plussar
(så klart)
Nettan1 - jag hade oxå int i magen från Äl när jag va gravid..lr mensvärken kom och gick och de kändes som om mensen skulle komma men ändå inte..
hopaps du oxå plussar
Hellu..här va de tyst
hur är det med alla ?
aah va kul testade med en äl sticka i morse och fick positivt utslag..fattar noll..min kropp e mysiko efter skrapningen..
Med mig är det bra,lite småt seg bara
haft en trevlig helg? =)
Låter som en trevlig helg förutom de där med musiken =)
Jaa helgen har varit ok,va ute i fredags hur otroligt tråkit som helst,en killkompis drack upp all vår spriv och blev för full..tycker inte synd om han hehe.. jaa men så kan de bli annars va de trevlig helg här
vilka äl tester köpte du?
aa där ifrån köpte jag oxå
haha nej kanske bäst och låta bli och kolla =)
kolla in denna sida,om du vet hur långa menscyklar du har) www.kanalen.org/foraldrar/blandat/fertilperiod.php
jaa de borde de ju ha varit
1984 visst får du vara med här ,välkommen
jag bor oxå i sthlm,just nu på Kungsholmen men ska flytta :)
va de står i pappret man får mned äl stickorna så får du positivt på äl teste så inträffar äl 24-48 timmar efter..så då är de bara och sexa på
de beror på,jag och killen ska ju flytta ihop och får vi hans mammas lägenhet bor i i rissne ett tag och sne byter lägenheten mot en annan där vi vill bo. men annars så ska jag flytta hem lite saker till mina päron i jönköping..så länge..
jag bor på ett ungdsomshotell (som dom kallar de) här på kungsholmen,inget jag rekommenderar om du inte studerar..är så trött på rummter jag har + folket..haha..
så lyx bor jag inte :P
Hörde nånstans att man ska testa med äl stickorna mellan 12-20 på dagen då får man bra resultat
oj va mkt de blev här haha :P