Unga som längtar efter barn !
MissHellen: Jag är själv född i februari och min killes son är det han med. Pojkvännen fyller i mars, så skulle vara nice och ha alla födelsedagar samlade och sen var det klart *S*
MissHellen: Jag är själv född i februari och min killes son är det han med. Pojkvännen fyller i mars, så skulle vara nice och ha alla födelsedagar samlade och sen var det klart *S*
Har precis haft ÄL; och har myst med pojkvännen i tre dagar. Har träningsvärk i hela kroppen! så nu är det bara att hålla tummarna!
Tyvärr, ingen blogg här.
Det har nog bara råkat bli så, fixat!
*Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
*1984, 22 år, Järna, försök nr 21, BIM 24/5
*Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM= ?
*Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5
*Nettan1, 20 år, upplands väsby, försök 4, BIM 18/5
*Barngalen, 21 år, Skåne, inväntar sambon, Bim=?
*jaj86, 21 år, uddevalla, försök nr 1, bim 14/5
Välkommen Joels fru, hur gammal är du då? Vilket försök och när har du BIM?
JoelsFru: Inte alls, jag har också jobbat lite med personer med DS. Det är svårt att säga hur man skulle göra, förrän man är i den situationen, så säger varken det ena eller det andra. Men man ska ju göra det som är bäst för barnet och är detså att det ärlindrigare skador, så är det ju absolut inget som säger att det blir ett olyckligt barn... Svår fråga!
Marylicious: Haha, det är väl lite tveksamt ;) Menjag gick inte upp förrän 14 i torsdas så:P
MissHellen: Nej det blir så att jag flyttar in i hans först... han bor i en minimal 4a...min tvåa är nästan lika stor*S* Men vi står i kö för en annan lght men vill bo i ett speciellt område så då är det rätt höga poäng som krävs, men men, nån gång;P Huvudsaken nu är att vi får bo ihop och slippa resa 6 mil för att träffas!
MissHellen:Ja det är så fånigt. man får en poäng för varje dag man står i kö...eller nåt sånt. och sen när man söker lägenhet så är det den person med mest poäng som får lägenheten....
Marylicious: Jag bor i Kungsör och han bor i Örebro
MissHellen: Nepp hyreslägenhet. Är Örebros kommunala fastighetsbolag som har det systemet... och vi vill verkligen till det området för det är där hans son ska gå i skola när han blir så gammal..nu bor vi i slummen*S* alla tycker det, men det är faktiskt riktigt mysigt.
Bara 4 månader...Träffades ganska exakt för 5 månader sen*S*
Ärligt talat så känns det som om jag och pojkvännen varit tillsammans i evigheter... vad skönt det ska bli att få börja skriva sambo iställt för pojkvännen...tar mkt längre tid ju! *lat*
jo, jag skriver nog det jag med ibland..eller grabben... de tangenterna sitter bättre...