Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn !

Maja 85: Modigt och modigt...en del skulle nog säga korkat. Men jag älskar honom och är säker på att han älskar mig. Jag har velat ha barn sen jag var 16 men de killar jag varit tillsammans med har varit alldeles för omogna. Min kille har ju barn sedan tidigare och vi har också diskuterat vad som skulle hända om det tog slut. Man kan ju aldrig vara säker liksom. Men båda är så sugna på en bebbe, att ingen av oss ville vänta

• Niccisen

Förresten så är det ju tredje försöket. hade bara varit tillsammans 2.5 månader när vi började försöka:P

• Niccisen

Ja det är klart det vore kul att ge sonen ett syskon. Fick veta för några veckor sen att hans ex, mamma till sonen, var gravid, trots spiral, men hon skulle göra abort. Hon och hennes kille har bara varit tillsammans några månader... Hon tycker att vi stressar på alldeles för mycket, men samtidigt så är det ju inte hennes beslut.

NanC: Självklart. Vi är faktiskt rätt snälla om jag får säga det själv Välkommen!

• Niccisen

Haha...sambo, snurrig:P låter som om ni ska ha skoj tycker jag *S*
    Vi hörs imorrn MissHellen

• Niccisen

surrig skulle jag förstås skriva...

• Niccisen

pusselbiten: bara skönt att höra nån som det går bra för, trots att de flyttat ihop och skaffat barn tidigt...oftast får man bara höra skräckhistorier.

• Niccisen

Pusselbiten: Vi får höra från alla håll att allt går alldeles för fort. Min killes föräldrar är 70 och religiösa och de gillar inte riktigt att vi flyttar ihop så tidigt. Jamen ni ska väl inte gifta er än hoppas jag.... Och så tycker de att vi ska vänta med barn...så hans son hinner bli en 8-9 år.... Aldrig säger jag!

Och ska jag övertala honom till giftermål måste det bli ett litet borgerligt. han har redan upplevt det andra och det vill han inte vara med om... men vi får väl se. blir vi med barn gifter vi oss nog också, enklast så..annars blir det så mycket efternamn! *S*

• Niccisen

Ni som är nya kan väl skriva lite kort om er? Nånstans bak i tråden har vi en BIM-lista om ni försöker bli med barn, men annars kan ni väl slänga in lite fakta, typ ålder och vart ni bor och så De flesta tjejerna (aktiva tjejerna iaf) härinne är bosatta i Sthlm. Utom jag då:-P

Blir lite roligare när man vet lite om varann

Nej nu blir det sängen här. Pojkvänne jobbar till 03.15 sen ska de packa ihop alla saker och så ska han köra hit... så han kommer nog vara trött imorrn, men men, bara för det behöver ju inte jag vara det *S*

NANNA SÖTT!

• Niccisen

Nu har även jag hittat upp, så morron tjejer!
    Här händer det saker Var en hel del att läsa ikapp!
    Jo jag tror vi blivit rätt sammansvetsade här och vi pratar om att träffas. Kul kul!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !