Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn !

MissHellen skrev 2007-06-01 14:20:06 följande:
    Lovelyy, Synd :/ Men som du säger, nya tag! Man får inte ge upp..
    Nej då, det tänker jag inte göra.. .kan tänka mig att det kommer ta låång tid det här!
    Marylicious skrev 2007-06-01 14:28:07 följande:
    God morgon tjejer (om det nu är de)va pratas de om här då?=)
    Just nu sitter jag och babblar om att jag inte är gravid
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-01 14:40:22 följande:
    Lovelyy - har du testat dig ? jaa du är ju inte ensam om att inte vara de...jag vill oxå blir gravid,NU NU NU NU...
    Nej det har jag inte gjort men jag gjorde ju VUL i onsdags, skulle jag varit gravid hade hon ju sett det och berättat det för mig antar jag? Det borde hon väl?
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-01 15:10:18 följande:
    Lovelyy - nej då syns inget..va jag hört här inne så är de för tidigt..men har du inte fått mens än så är de ju lovande jag frågade på kk då jag va där sist (23maj) och frågae om man kunde se nåt på vul nu (vecka4)och de sa hon att man inte kunde..
    okej, det är ju positivt! Dock så käkar ja ju några "skjuta upp mensen" tabletter nu så jag kommer få vänta ytterligare 5 dagar!
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-01 15:19:52 följande:
    Lovelyy - ska du testa om 5 dagar då?
    jag vet inte... beror lite på... kanske ska vänta ytterligare lite... Men det står ju på tabletterna att man inte ska äta dom om man är gravid. BM sa dock att det är inte någon fara om jag blir gravid, så det känns jätte skönt i alla fall
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-01 15:28:05 följande:
    Lovelyy - va skönt att de inte kan påverka jaa okej,är ju bra de så man slipper slösa massa pengar på tester..
    Jo det känns jätte skönt. Vill ju inte att bebisen ska bli missbildad...
  • TheLove

Mary: Jo jag har en kompis som fick veta väldigt sent att hon va gravid. Hennes lilla son är det inga som helst fel på... Men just det att det stod på bipacks sedeln (heter det så?): "Graviditet: Risk för fosterskadade effekter. Använd därför inte Primolut-Nor under graviditet annat än bestämd ordination från läkare"

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-01 16:26:17 följande:
    Lovelyy - jaa okej då förstår jag men om du är gravid så frå vi hoppas du får veta de så pass tidight att du slutar äta tabletterna
    Jo men hon sa ju att det inte är någon fara så jag får väl helt enkelt lita på henne...
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-01 16:38:21 följande:
    Lovelyy - jaa precis..hon borde ju kunna de där ,så då får man ju tro på hennes ord :)
    Jajjemensan! Undrar bara hur lång tid det kommer ta innan det ligger en bebis i min lilla mage...
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-01 20:33:23 följande:
    Hoppas vi plussar i stort sätt samtidigt, lovelyy. tack för senast föresten. Ses nån dag? Ta en promenad med vovvarna kanske?
    Jo det var ju jätte mysigt, det får vi ta snart igen... Jag är lite smått skraj hur min vovve reagerar på din. Han är rädd för stora svarta hundar, men det borde ju gå bra tycker jag... Jag tycker vi bestämmer att vi tar det snart någon dag

Jo va det skulle vara skoj att plussa nästan samtidigt, gå igenom samma saker på samma gång
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !