Unga som längtar efter barn !
haha! min kille säger att han ska lära ungen göra armhävningar varje kväll!! ;-p haha!! blir väl så när man själv tränar. (fast är ju mest på skämt)
haha! min kille säger att han ska lära ungen göra armhävningar varje kväll!! ;-p haha!! blir väl så när man själv tränar. (fast är ju mest på skämt)
haha! om vi får en tjej ska hon börja dansa! hihi
ja, men sambon vill helst ha en kille. men det är nog ganska vanligt då kanske..?
maja 85: hmm.. kan säkert stämma. fast jag vet inte vad jag vill ha först. om man fick bestämma är ju en av varje det ultimata
maja85: ja och det känns som inte storasyrran retas lika mycket som storebrorsan
maja 85: hmm.. har jag aldrig hört, kanske man skulle prova på framöver om det inte tar sig.
haha! kom och tänka på en annan sak nyss när jag tog disken: ska ni vara mammaledig eller ska ni dela upp det, eller kommer er kille/man vara hemma med lill*? kanske lite tidigt att tänka på sånt när man inte ens har en liten i magen. men jag kommer i alla fall gå hemma hela tiden. och det är endast p.g.a. det ekonomiska, när min sambo tjänar mer än dubbelt så mycket som mig.
(hoppas ni orkade läsa allt)
maja 85: ja, men jag vill gå hemma så länge som möjlig. vet inte vilken ålder som rekomenderas att börja på dagis, men inte under ett år iaf!! helst två år, men det kommer nog inte gå, men det får man se den dagen.
AngelicaJ: vad pluggar du? kan tänka mig att det kan bli jobbigt, men man vet ju aldrig, kanske funkar hur bra som helst!!
maja85: vad pluggar du då?