Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

niccisen: örebro är ganska nära nu.och det är en jättemysig stad så vi kan dra dit hela gänget och så får ju du komma hit och hälsa på oss.nemas problemas..

1984: ja jag vet jag är bara så sjukt nojjig av mig som person.tror jämt att allt som kan gå fel ska gå fel..
    jag har faktiskt köpt ett gäng ÄL-stickor tills nästa månad.ska bli spännande..
    tråkigt med utomkvedshavandeskapet :(. men skönt att veta att du kan bli gravid. hoppas det går bättre nästa gång!*håller tummarna*

• maja 85

mitt ex bodde i örebro.jag gillar verkligen den staden jättemycket.

alltså dom senaste dagarna har jag varit tvungen att kissa typ tre gånger i timmen.jag är verkligen skengravid.hahaha

• maja 85

ja jag är typ jämt skengravid.mitt normala beteende är liksom att må illa, sova mycket, kissa mycket och vara yr. :)

jag hoppas verkligen att nån av oss plussar den här månaden så man får lite hopp om framtiden!haha.

• maja 85

ja tjejer jag tycker det vore jättekul att träffas nån gång innan vi plussar också(om det dröjjer väl säga) jag har så mycket jag vill diskutera men jag har inte en enda kompis som försöker skaffa barn så jag har ingen att prata om mina nojjor med.haha

• maja 85

ja tjejer jag tycker det vore jättekul att träffas nån gång innan vi plussar också(om det dröjjer vill säga) jag har så mycket jag vill diskutera men jag har inte en enda kompis som försöker skaffa barn så jag har ingen att prata om mina nojjor med.haha

• maja 85

ja det vore jätteroligt! vi håller detta med att försöka få barn hemligt för typ alla vi känner också så ibland kan man bli tokig för att man inte har npn att snacka med!

• maja 85

det är ingen som jag känner som är medlemmar här så jag vågar ha mitt namn och foto här.haha.om nån skulle upptäcka det så är det ingen katastrof..men det är jobbigt om folk vet för då känns det som att man får en massa press på sig.

• maja 85

misshellen: trist :( men om man inte prickar in ÄL så blir det svårt alltså.haha. jag kommer nog också få ett minus på fredag men då tar vi nya tag ihop!innan det här året är slut ska nån av oss ha plussat iaf! det är jag övertygad om!

• maja 85

misshellen: haha ja jag ser detta försök som försök nummer halvt.haha.har nämligen inte någon aning om när jag har ÄL så vi har säkert missat den.men efter näste mens när nu den kommer så ska jag börja testa med stickor så det blir det riktiga första försöket.

• maja 85

lill snuttabn: ja dom kan leva kvar i dig i upp till fem dagar men det vanligaste är väl typ upp till 72 timmar har jag hört. så det är luuuugnt :)
    hejjahejja marylicious! jag vill också ha ÄL nu.suck.
    men imorrn kommer ÄL-stickorna, då ska jag testa :D

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !