Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

Niccisen - hehe de gjorde jag oxå i Tordags ;p..njaa idag har jag varit uppe sen halv 11 men är ändå trött och orkar inte göra nåt alls..men släkten kommer över snart =)

• MariaOMarkus

finns fler inne på fl som frågat om saliven dödar men de stämmer icke =)

• MariaOMarkus

jag har bara en känsla av att de kommer bli plus denna månad..är de dumt o tänka så..tänk om de blir ett - ?? :/

• MariaOMarkus

maja - jaa jag känner igen symptomen sen sist.. han vill jag ska göra abrto sa han,om det är ditigt i graviditeten..men då sa jag att de tänker jag aboslut inte göra,men vi får prata om de,om de nu blir så.. joo han vill ju vänta ett tag som sagt..men ahn får ta konsekenserna,vi är ju 2 på detta så

• MariaOMarkus

maja - jag har : humörsväningar. kissar ofta,svullen mage, äter mer/små äter, trötthe, sötsug, yr, smått illamående

Misshellen - jaa men visst ska man säga de i början. jaa de hoppas jag med för han vet var jag står så =)

• MariaOMarkus

Misshellen - ja men visst är de det..börjar bli ivrig vill testa :P hahaha..

jag har haft studentmottagning idag (tog "studenten" i Onsdags då jag gick ut skolan) tidigt jag vet,men gick på folkhögskola och är ärntligen klar med min gymnasiekompitens..woohoo

• MariaOMarkus

MissHellen - de jag inte vet,tidigast den 24 och senaste den 29 så nångång där hahaha

Niccisen- vart bor du/ni ? =)

• MariaOMarkus

MissHellen - jaa precis det är ju de..men får testa i veckan och se va de blir annars får jag vänta tills veckan efter låång väntan haha

• MariaOMarkus

MissHellen - ja visst ska jag tala om hur de går..jag har bara en känsla av att de komemr bli ett +..hade de sist oxå och då blev de de,men man kanske inte ha samma tur nu..:p hehe

vi har varit tillsammans 5 månader =)

ni andra ?

• MariaOMarkus

Misshellen - jaa jag hoppas min känsla har rätt =)
    har glömt men försöker ni få barn eller kör ni bara på ?=)

jaa det är vi ju haha.. åh länge de där men man kan ju som du sa innan,vara nykär för de

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !