Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn !

Ankan:
    Jag tycker att du kan överaskningstesta, men du borde nog vänta lite.. CB kan man testa 3 dagar innan BIM men med andra tester ska man ju inte kunna testa innan bim.. Iof så finns det ju dom som gör det i alla fall men... Du fattar.

Jag testade minus igår morse (tror det var igår, annars va det i förrgår) Det kändes jätte hemskt... Vill ju ha två stycken starka röda streck på mina stickor

Jag står vid en dator i skolan nu och spenderar tiden... På schemat står det att vi börjar vid 14:30 idag så jag gick till skolan så jag va här straxt innan. När jag kommer hit börjar jag fundera över vart allt folk är så jag ringer en i min (inte så stora) klass på 5 tjejer. Vår lärare har tydligen ändrat tiden till 15:30 så nu när jag väntat i skolan i en halv evighet (45 min)

SNART Börjar jag, och jag tänker vara den som får prata först (betygsprat) annars kommer jag bli skit förbannad..

Mary:
    Det är inte bra att strypa sig själv i sömnen Hoppas du känner dig utvilad idag i alla fall... inte skoj att vara seg och dan en dag som denna! Så himla skönt ute. Det är ju på gränsen till att vara för varmt ju!

Nej nu ska jag dra mig upp mot klassrummet. Ha det så bra så hörs vi ikväll tjejer!
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-10 18:53:02 följande:
    Lovelyy - ska du flytta hemifrån?
    Japp det ska jag göra om jag får en lägenhet... jag är en av flera som blivit erbjuden denna lägenhet, det är inte säkert att jag får den
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-10 19:11:00 följande:
    Lovelyy - håller tummarna att du får den..så skönt å inte bo hemma
    Jo jag menar det! Längtar värkligen... inflytt är den 1 augusti i så fall.. 1½ månad kvar bara
  • TheLove

Jag borde nog ha äl runt fredag/lördag någon gång... jag har inte räknat ut det utan ska sätte mig ett slag och fundera sen... Ska iväg på skolresa idag och kommer hem imorgon... ska bli lite kul

• TheLove

Jag och killen har bestämt att inte flytta ihop än. Eftersom det var en liten etta han fick och jag tror det blir för trångt. Nu har jag dock hittat en jätte fin lägenhet som jag fått. Jag flyttar den 1 augusti en liiten etta på 24,7kvm.

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-06-13 17:53:05 följande:
    Lovelyy, Okej! Hur känns derå?
    Det känns jätte bra! Längtar så! blir skönt att få sitt egna! Tror att det är bättre att bo själv ett tag innan man flyttar ihop
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !