Hjälp, Uppsatsventilering?!
Hjälp, jag är så sjukt nervös inför uppsatsventileringen nu så jag vill bara kräkas!
Jag har aldrig skrivit uppsats på högskolenivå förr och nu håller jag på med min C- uppsats. Har inte världens bästa handledare heller, han är ovan att handleda på distans, jag läser på distans.
Ska ner på seminarie i Juni och "ventliera" ska då oppnoera på någon annans uppsats. Sjukt jobbigt bara det. Men tänk om jag inte blir godkänd? Jag har hållt på med denna sedan i november, jag skulle dö om jag måste hålla på en termin till.
Det blev en extra hel termin till eftersom jag fick för mig att byta ämne då jag ångrade det jag valde först. Har haft studieuppehåll denna termin fast jag har skrivit på uppsatsen hela tiden.
Någon som har erfarenheter och kan lugna ner mig? Hur hårda är de när de bedömer? Alltså självklart är det olika från skola till skola, men på ett ungefär? Klarar man sig inte om man gjort något fel? Eller måste det vara mycket fel för att man ska "kugga"?
Jag vill bara kräkas på detta nu, är så less. Jag bryter ihop om jag inte klarar mig ...