• Karin99

När börjar bebisar uppskatta "Tittut"-leken?

1a, som frågan lyser... när började din bebis tycka att Tittut va roligt?

Alvin, vår älskling 070315
  • Svar på tråden När börjar bebisar uppskatta "Tittut"-leken?
  • vickan75

Vår son är nu snart 10 månader och han har tyckt det är superkul i nån månad,

• JennyCB

Min kille har gillat det sen han var 2 mån. Men det är nog mest  tittut ljudet som är skojigt. På bvc kollar dom om barnen uppfattar det när dom är 10 mån

ღ ♥ ღ Älskade Lukas ღ ♥ ღ
  • zebran i Stilla havet

Fran 8-9 manader, typ. Innan dess tittade han intresserat pa nar vi lekte tittut med honom men nu vrider han sig plotsligt av skratt.

• anathema

alice började skratta åt det vid 6 mån... nu vid snart 8 är det jätte skoj:D

• asilasil

max gillar den, han är drygt fyra månader...

• Themis

Min son är 2.5 år och det är fortfarande kul att ligga instoppad i täcket och vi sliter upp en flik vid hans huvud och ropar tittut! och slänger ner den igen...

• gullsvans

det har våran börjat med nu å han är 6 mån

• maddeA85

min son började väl skratta åt de när han va runt 4 mån tror ja..

• mintchocolate

SysterHedvig

Vilken gullig liten film

• Tant Green

Jag tror min dotter började tycka att det var så där hysteriskt kul först när hon själv lärde sig säga tittut (eller "tittii") och då var hon 16-17 månader. När vi gömmer oss och säger tittut är det inte alls lika kul som när hon gör det själv.

• MariamedTrollet

Felicia tycker de e superroligt, hon är 5 månader...

Älskar min Felicia!
  • Liiiiinda

Min son har börjat gilla den nu! han är 4 månader, hela han skiner upp som en sol och skrattar

• Cissi76

Min son har verkligen börjat uppskatta den nu i veckan som var. Han är precis fyllda 5 månader.

Svar på tråden När börjar bebisar uppskatta "Tittut"-leken?