• sarah

Vad ska man ha för frisyr för att vara riktigt trendig....?

Eller super snygg och drop dead beautyful?

Okej diverse operationer kanske skulle vara nödvändiga för ovanstående men om vi håller oss till frisyrerna.

Jag ska till frisören. Har för närvarande ganska mörkt hår och en alldeles utväxt rockig uppklippning som ser mesig ut nu. Vill plötsligt inte ha rockig tuff frisyr utan glammig, sexig, sommrig och bara super snygg men det känns som jag måste klippa en bit för att det är så uppklippt, finns det snygga korta frisyrer som uppfyller mina krav. Om man kollar mode tidingar verkar alla ha långa lockar och jag är spikrakt hår och orkar inte locka det varje dag...

Vad är inne egentligen och vad ska jag ha för färg... vill nog ha lite ljusare.

Hjälp en småbarns mamma att bli übertrendig please!

(¯`°?.¸ ♥ Mathilda & Emma i mitt hjärta ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vad ska man ha för frisyr för att vara riktigt trendig....?
  • snickerboa

pagefrisyr med lugg eller utan är enkel snygg & tidlös :) & den frisyren kan du ju ha i olika färger Lycka till!

• sarah

tack för ditt svar,
    Vet inte riktigt om page är jag... snyggt men lite btrist kanske? Eller? Såg Isabella S i den där LIndex reklamen och hon har sån frisyr. Tycker normalt att hon är skitsnygg men i den reklamen ser hon ut som en tant!

Är det mer trendigt med långt hår nu?

Finns det någon bra sida med frisyrer? Tycks aldrig hitta någon

(¯`°?.¸ ♥ Mathilda & Emma i mitt hjärta ♥ ¸.?°´¯)
  • snickerboa

caroline gynning har ju också page & är snygg & inte tantig men sen beror det kanske på om hur man själv passar i den frisyren man vill ju inte se tantig ut ;)Fast tycker en blond rufsig page med spretig lång lugg inte ser tantig ut

• Johnsson
    Någon som kan tipsa på någonfräck frisyr som skulle kunna passa mej???

Är så trött på hur håret ser ut nu!
  • Edina1981

Johnsson;
    Här e en till som skulle vilja ha tipps o råd...så trött på mitt hår.

• Lillflickan

Jag gillar lite längre page... lite spretig.

♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Maddizen

vill också ha ny frisyr! Har alltid haft korta frisyrer men håller nu på att låta håret växa och jag klara inte riktigt av den här mellan längden!

• Pethrelita

Jag har suttit och tittat runt lite idag för jag ska själv klippa mig om några timmar.
    Till min glada förvåning så såg jag att den största trenden kommer att vara riktigt kortklippt och passar man i det så är det underbart, vilket jag dock gör men jag har sagt att jag vill ha långt nu... Så ska du vara helt rätt så är det att klippa dig kortkort du ska göra (om du nu har rätt ansikte för det)

• Maddizen

tyckte att den frisyren va sådär

• Johnsson
    Jag vet inte om jag ska låta håret växa ut & göra stora lockar,eller om jag ska klippa det lite kortare...Varför är man så vellig?!
Svar på tråden Vad ska man ha för frisyr för att vara riktigt trendig....?