• Anonym

Champix - abstinens?

Min pojkvän åt Champix för ett tag sedan, och enligt vad han säger så kommer abstinensen från Champix. :)

• Anonym

Det är väl så att det går i faser vare sig man slutar röka med hjälp eller helt på egen hand. Jag är på v 12 med Champix (eg sista men jag har fått fler för att kunna trappa ur den). Jag har inte märkt nån speciell abstinens, tycker mer att suget kommer som små pustar ibland.

• Anonym

hej på er alla..ja tänkte bara tala om att min kompis blivit jätte dålig av att äta champix. biverkningarna har varit fruktansvärda!!!!hon har även MS, dock en mild form som inte är proggressiv, dock så har hon fått flera skov efter varann sedan hon började med champix. doktorn rådde henne att sluta då det inte finns så mycket forskning på denna relativt nya medicin, så nu har hon återgått till nicotin plåster och ett mättre mående...lycka till allihop

• Anonym

Är denna tråd död??? Vill gärna ha mer info ?

• Anonym

min sambo åt dom förut, undertiden han tog tabletterna va han helt rök fri men när han skulle sluta så gick de inte att vara rökfri, så jag tror inte på dom, eller man får kanske välja cigaretterna eller tabletterna, och vad man tycker är bäst och billigast, har vart sambon rökare igen i alla fall. men men sånt e livet!

Svar på tråden Champix - abstinens?