• Sjödin85

Du som har fått en katt eller köpt den för symbolisk summa,

Motivera gärna varför, Hur tänker du?,Var katten något du skaffade av impuls eller var det planerat så till den grad att du läste på om vad en katt kräver för skötsel?
    Hoppas på en sund diskution utan pajkastning.

Omröstningen önskad av Coonis

Vill du också göra en omröstning men inte har plus?
    Gå då in här och skriv så fixar jag det!
    http://familjeliv.se/Forum-5-163/m19656527.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-09 17:57:28:
    Blev något fel med rubriken men det ska stå:

Har du katten vaccinerad, ID märkt, försäkrad och kastrerad?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som har fått en katt eller köpt den för symbolisk summa,
  • Sjödin85

Blev något fel med rubriken men det ska stå:

Har du katten vaccinerad, ID märkt, försäkrad och kastrerad?

I just wanna live!
  • Maijlo

Inget alternativ passar på oss. Mina katter var gratis och är försäkrade, steriliserade/kastrerade och idmärkta och vaccinerade. SÅKLART!

• Metropolis Diana

Jag har inte vaccinerat någon av katterna, men en av dem är kastrerad alla är försäkrade. De andra två ska kastreras men går på p-piller sålänge.

• Heisan

Jomen visst. Men mina förra två katter var sjuka när jag fick dem så veterinären ville inte vaccinera förrrän vi fått dem friska. Tyvärr blev honan sjuk o dog o dagen innan hanen skulle till vet för friskintyg var han med om en olycka. Tyvärr fick han avlivas på operationsbordet.

• maskrosen77

har två bondkatter. Dom är vaccinerade, kastrerade och idmärkta och försäkrade. Jag köpte dom för 50kr. Ville ha en katt men ville inte lägga ut en förmögenhet på det när jag inte behövde. Har världens finaste katter.

• MissHellen

Våra små prinsar var väl planerade

Båda är huskatter/bondkatter o kostade 100 kroner. Men lika älskade för de
    Båda är vaccinerade o kasterade, vi har innekatter så vi har inte ID märkt dom!

• Mistyday

köpt min första katt för 30 kr och min andra för 100kr och även den sista för 100 kr.. jag har själv vaccinerat , kastrerat och öronmärkt =)och försäkrade dem. Det är en person fråga mer än en penga fråga.. är du seriös spelar det ingen roll om du köper katten för 5 kr eller 5000 kr. så länge du gör allt för kissen,så har väl inte priset någon roll eller?

• Scillan

Jag hade letat efter den perfekta katten i ett halvår när jag fick reda på att en kattunge skulle avlivas om ingen tog hand om den samma dag. Hade redan allt hemma förutom mat, så jag hämtade det lilla trollet. Men hon var välplanerad och är vaccinerad, kastrerad och försäkrad. Vilket är en självklarhet för mig! Vare sig katten är gratis eller inte!

Svar på tråden Du som har fått en katt eller köpt den för symbolisk summa,