Inlägg från: Juniphé |Visa alla inlägg
  • Juniphé

BÄSTA respektive SÄMSTA doppresenten?

Vad är det bästa rspektive det sämsta ert barn fick på dopet?

BÄSTA:

SÄMSTA:

• Svar på tråden BÄSTA respektive SÄMSTA doppresenten?
  • Juniphé

OK, silvernallar och ramar går fetbort då Godispåse fanns inte ens i mina tankar... Godis? Till en unge??? Men vaffan!!! Tandhygienisten i mig får chock-hicka

• Juniphé
    ludenben skrev 2007-05-10 09:30:50 följande:
    silversaker som nallar och ramar o liknande är ju jättefina dopminnen som han har hela livet.sämsta var två tshirts till han från en billig klädaffär
    Men? T-shirtarna har väl barnet användning av?
    Och ramar och silvergrejjer... vem vill ha framme sånt när man blir tonåring - vuxen???
  • Juniphé

Ja, ja... nu talar jag mest av egen erfarenhet då jag inte ens bemödat mig ta med mina dopsaker när jag flyttade hemifrån för 10 år sedan. Om dom finns kvar vet jag ej... Jag ogillar personligen minnessaker - foton gillar jag bättre.

.... Så då kan man ju lika gärna ge ungen ett foto på sig själv som minne Hahaha! Jösses vilken bra idé

Nåja, fler tips?

• Juniphé

Ja, det var en massa bra tips
    Jag känner att det är skitsvårt att ge doppresenter... för frågan är vem som ska uppskatta gåvan? Föräldrarna eller barnet?
    Just detta med silverramar och tjaft som alla ska ge... hur många kan ärligt säga att ni har framme era dopsaker än i denna dag? Inte jag i varje fall.´

Jag tror jag har ngn idé som jag ska fixa... men då dopbarnens öräldrar hänger här så kan jag inte skvallra

Fler tips mottages tacksamt ändå

Svar på tråden BÄSTA respektive SÄMSTA doppresenten?