Söker bekräftelse från andra män
För att göra en lång historia kort:
Jag och min pojkvän har haft det lite upp och ner på sistonde.
Det gick väldigt mycket ner ett tag, jag gjorde slut, kysste en annan kille, min pojkvän insåg hur mycket jag betydde för honom och jag insåg detsamma så vi bestämde oss för att försöka igen.
Allt blev superbra! Vi pratade oftare än på länge, och om allt!
(Vi har distans och han jobbar sent så det blir inte alltid att vi kan höras)
Men så kommer vi tillbaka till samma fas som innan det att vi (läs jag) gjorde slut. Vi hörs sällan... jag blir osäker på hans känslor för mig... och i samma veva osäker på mina känslor för honom. Är han värd allt?
Problemet är att jag trivs så himla bra ihop med honom när vi ses.. men avskyr att vara ifrån honom. Och det blir mer av det senast nämnda.
Så... när jag varit ute med vänner på sistonde, eller varit på någon fest, har jag varje gång på sistonde fått uppmärksamhet från någon trevlig kille. Vad händer? Jag blir svag! Jag faller för uppmärksamheten och att bara få höra att personen i fråga gillar mitt yttre och även hur jag är.
Jag har inte varit otrogen i den bemärkelsen att jag har hoppat i säng med någon... men har pussat (inget hångel) andra killar. Är rädd att jag en gång blir så svag så jag gör mer.
Låter kanske dumt att man är rädd för sina egna val, men jag vet inte hur jag ska beskriva det annars.
Vad ska man göra?
Sluta att gå ut?
Tror inte att min pojkvän ens skulle förstå hur jag tänker om jag försökte förklara utan han skulle bara se det som att jag är slampig eller något sånt.
Vet inte vad jag ville med tråden egentligen... mest skriva av mig själv förmodar jag.