Söker bekräftelse från andra män
Hej TS!
Jag känner verkligen igen det där! Var tillsammans med en underbar kille i 6,5 år. För ca 2 år sedan föll jag för frestelsen och var otrogen. Fick ofta uppmärksamhet från killar, och självklart tyckte jag om det. Det slutade med att jag blev småkär i en annan kille som jag trodde skulle ge mig det min pojkvän inte kunde. Men den andra killen visade sig vara ett riktigt svin. Han smittade mig dessutom med klamydia...
Jag får skylla mig själv helt och hållet.
Trodde att gräset var grönare på andra sidan, men så var verkligen inte fallet!
Min kille fick aldrig veta något (eftersom vi inte hade haft sex på minst ett halvår innan, så behövde jag inte berätta. Så jag lät bli.
Men nu, 2 år senare har han lämnat mig, även om han inte vet något om otroheten. Han älskade mig inte längre sa han. Men jag tror såklart att han har anat något hela tiden.
Så jag har ett råd: Fundera över varför du vill vara med någon annan. Är det något du saknar hos din kille? Isåfall, om du verkligen älskar honom men ändå inte är nöjd, försök förstå att ingen är perfekt. Man kan inte få allt i ett förhållande. Och gräset är verkligen inte grönare hos grannen....
Hoppas allt löser sig för dig! Lycka till!!