Inlägg från: Rokka Jill |Visa alla inlägg
  • Rokka Jill

varning för cubus *grrr*

Jävla cubus. Jag ahr gillat den affären. Men inte nu längre! På barnavdelningen 1-6 år hittade jag HOTPANTS!!!!!! jag tittade på dom först o sen såg jag hur de var skurna, jag frågade min syster som var med mig "visst är detta hotpants?" javisst o hon häpnade. Jag kollade prislappen. Och ja där stod HOTPANTS!!!!!!!!!!... Dessa hotpants fanns oxå i istorleken upp till 14 år.
    MEN URSÄKTA VILL DE ATT SMÅBARN SKA HA PÅ SIG HOTPANTS ELLER????
    *GRRRRRR*
    Kan man göra något åt detta? tycker detta plagget är vidrigt o totalt onödigt.

jesså...
  • Svar på tråden varning för cubus *grrr*
  • Rokka Jill

yes. Shorts. men ändå.. halva jävla ballen ska ju synas.. o jag undrar hur det kommer att se ut på ett abrn med en blöja på sig...

jesså...
  • Rokka Jill

HOTPANTS= heta byxor = SEXIGT = kortkortkortkorta shorts som visar halva röven!

jesså...
  • Rokka Jill

Så, vad kan man göra åt detta? kan få dom idioterna att ta bort detta ur sortimentet?

jesså...
  • Rokka Jill
    Fluffguf skrev 2007-05-10 11:43:09 följande:
    Jag förstår inte varför barn ska ha så vuxna kläder nu... okej att det finns till 14 år, men 1-6?!
    tonåringar är väl okej.. Men storleken TILL 14 år är ju 7-14 år.
    Så det var även 7-8-9-10-11-12 åringar som kunde ha dessa..
    jesså...
  • Rokka Jill
    ELAAAN skrev 2007-05-10 11:44:06 följande:
    det där är ju inte hotpants, det är ju badkläder.Och ett barn brukar inte ha lika "lång" rumpa som vuxna, haha.Det är nog inte menat att vara sexigt..
    Om du har cubus i närheten så kolla dessa "barnshortsen" "hotpantsen" så ser man att där var RÖVEN ska vara är det typ  "uppklippt" en bit kortare än på framsidan.
    jesså...
  • Rokka Jill
    Tjej 83 skrev 2007-05-10 11:55:17 följande:
    lite OT med vi säger pömsig när man är trött o vill sova. men de är nåt annat för skåningar eller? svara i min gbok annars får kolla på cubuc nästa gång ja åker in till stan. men är de verkligen från 1 år?
    jag tycker pömsig = trött VANLGIT trött
    jesså...
  • Rokka Jill
    Tjimtjom skrev 2007-05-10 20:28:00 följande:
    Rokka Jill: Tanken är nog att dom ska ha Leggings under.
    Om tanken var detta kunde de ändå täcka röven på småbarnen
    jesså...
  • Rokka Jill
    Tjimtjom skrev 2007-05-10 21:47:13 följande:
    Rokka Jill: Jo, men dagens barnkläder är kopior på vuxenkläder så då blir det väl så antar jag :-S Jag kan tycka det är irriterande med alla barn-jeans eftersom midjan är så låg att dottern visar rumpan när hon böjer sig fram eller sätter sig ner.
    min dotter visar oxå springan =( tom blöjan åker ner.. o andra sidan är min tös smal
    jesså...
Svar på tråden varning för cubus *grrr*