Inlägg från: Familytime |Visa alla inlägg
  • Familytime

Present till blivande mamma?

Ok, jag har BF på söndag... Jag önskar mig inpackningar till håret, en ny väska, fotbad, presentkort på nya skor, en manikyr, en pedikyr and she goes on and on and on...
    Jag önskar mig helt enkelt saker som jag kan ta hand om mig själv med. Och det finns det i alla olika former av budget.

Budget variant: Lerinpackning till ansiktet, manikyrset
    Halvdyr: Presentkort på Lindex, Åhlens, H&M eller liknande.
    Lyx variant: en spadag några månader senare

För mig är detta saker jag verkligen skulle uppskatta.

• Familytime

Fast det får hon från höger och vänster ändå! Jag lovar att hon skulle bli suuuuperglad om du tänkte på henne och inte på barnet. Hon har säkert redan laddat med kläder och mor och far föräldrar har säkert redan köpt drösar med babykläder och gulliga leksaker. Jag ska för alltid älska den person som köper något till MIG efter förlossningen!

• Familytime

Precis som Shanti skriver. Jag fick nämligen en ansiktsbehandling för 500 spänn och barnvakt den dag jag ville göra det! Jag gjorde det på min födelsedag, men tyvärr så bangade de ut barnvaktsgrejen, men han sov nästan hela timmen jag ägnade åt mig själv. Han vaknade när jag låg och färgade ögonfransarna! Sjukt störande, för de kliade och stack i ögonen samtidigt som han skrek som en vettvilling! Men det var skönt den lilla tiden jag fick iaf!

Svar på tråden Present till blivande mamma?