Blir det någonsin vår tur?
Blir det någonsin vår tur? Har försökt i 2 1/2 år och aldrig ett plus på stickan. Kommer vi någonsin att få ett barn? Vi är oförklarligt barnlösa, har gjort 2 inseminationer och 2 ivf. Fy vad jobbigt det känns idag
Blir det någonsin vår tur? Har försökt i 2 1/2 år och aldrig ett plus på stickan. Kommer vi någonsin att få ett barn? Vi är oförklarligt barnlösa, har gjort 2 inseminationer och 2 ivf. Fy vad jobbigt det känns idag
Tack för kramen, den värmer! Jag fattar bara inte hur det ska gå till att bli gravid. Det där med blommor och bin verkar inte fungera på oss
Tack för era svar!
Mirakela- grattis!!! Var ni oförklarligt barnlösa? Det är det jag tycker känns så jobbigt. Är rädd för att vår barnlöshet beror på tidiga kromosomfel som gör att äggen slutar att dela sig...
Å vad jag längtar efter ett barn
Tammie- tack för peppet!
Maxie- underbart att höra att det finns hopp för oss oförklarligt! Grattis!!!
Pallonhaj- jag hoppas verkligen att det är vår tur snart. Jag är livrädd för vad som händer om det inte lyckas, vill så gärna veta vad det beror på...
Hej Loppan! Dig känner jag ju igen så klart! Vad skönt och höra att det är lite mera fart i kön i Malmö. Lycka till!!!
Hej till er andra tjejer också som kämpar på! Ibland känns ju allt så hopplöst med så kommer de stunder då man lyckas inbilla sig själv att det bara tar lite tid...
Å vad livet känns tungt just nu... alla dessa söta barn ute i sommarvärmen! Jag blir nog galen snart!!! Jag bara känner på mig att det kommer aldrig att gå vägen för oss!
Hej Majsan gumman! Skönt att du har hittat hit. Kram
Ja macilla, berätta gärna mer hur homeopaten kom fram till sin diagnos och hur du fick behandling!
Lovebug, hoppas att det tar sig denna gången!!!
Som sagt jag är lite intresserad av att höra vad som kan vara felet på oss oförklarligt barnlösa. För ngt fel är det ju... men vad? Kopiera gärna listan och fyll i. Detta är vad läkare samt homeopat sagt till oss att det ev kan bero på:
Vad kan felet vara?
* Dålig blodcirkulation i livmodern (homeopat)
* Tidigt kromosomfel, passar inte ihop genetiskt, som gör att ägget slutar att dela sig (läkare)
Passar på att önska er en trevlig midsommar!
Hej hoppas alla har haft en ok midsommar. Jag längtar mer än någonsin efter en bebbe nu. Varför skulle detta drabba mig, fy vad hemskt
Kram till dig! Vi missade även ÄL i helgen, då får man vänta en månad till...
Hur går det för alla flickor här inne Är ni kvar? Jag har BIM på måndag, undra vad man ska testa denna månad för att lyckas intala sig själv att det finns en chans. Denna månad var det Aleo
Mens en dag förtidigt! När är det vår tur?
Sootie hur går det för dig?
Tycker jag har läst lite på sista tiden om tjejer som har försökt länge och är O.B har blivit gravida på naturligt sätt. Alltid trevligt med lite hopp. Läste nu även om tjej som kallas för Dorry har på FL att hon gjort ivf utomlands och att läkarna där hade varit mkt mera för att ta reda på felet och hade även lyckats göra det.
Fler än jag som upplever att i Sverige är det inte riktigt ngn som försöker gå till botten med ens barnlöshet?