Inlägg från: Anonym (oxå irri) |Visa alla inlägg
  • Anonym (oxå irri)

Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?

RING POLISEN!!!!!!!
    Hur djävla svårt kan det vara? Ska ni hitta liket och förstöra alla bevis innan ni ringer polisen? Det är ju en toppenidé. Ring och berätta att du har hittat ett ställe där det stinker som fasen, kan det vara ett dött begravet djur eller ett lik? Kan ni kolla upp det?
    Allvarligt, hur svårt kan det vara? Om du är rädd för att det inte är ett lik så är det väl ändå bättre att vara på säkra sidan än att det nu är ett lik och du och din sambo har sabbat allt för polisen. DET vore pinsamt!!!

• Anonym (oxå irri)

Nej men har man upplyst dem om detta har jag gjort det jag kan göra. Sedan om de väljer att kolla upp det eller inte är deras jobb, jag har gjort mitt jobb som medborgare att informera om ett eventuellt brott. Vem har sagt att de ska skicka hela polisstyrkan? Vem har sagt att de kommer att rusa till platsen? Men hur svårt kan det vara att ringa ett samtal? Det är det jag ställer mig frågande till.

Sedan behöver man ju inte ringa och låta som ett dumt spån heller. Man kan givetvis förklara att det säkert inte är något men att det luktar ruttet och att det är en skarp stank som kommer från något mer än en död råtta. Är säkert inget men jag ville bara ringa och berätta det så gör ni vad ni vill med den informationen. Tack för mig och hej.

Det är väl inte heller tillåtet att begrava större djur hur som helst (tex kossor) och det i sig kan ju vara ett brott även om det inte är ett lik. Högprioriterat är det ju inte men.

• Anonym (oxå irri)

Knutby är inget stort sammhälle heller men hemska saker kan hända även utanför storstäder.

Inte för att jag kanske tror att det är ett lik men just tanken OM det skulle vara ett lik...

Svar på tråden Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?