• Hint

Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?

Jag tycker inte du ska tycka det är pinsamt nånstans! Själv ringer jag polisen så fort jag ser eller hört något misstänksamt! Polisen uppskattar att man hör av sig till dem, och ni kan ju inte exakt veta huruvida det är något där eller inte, utan det får polisen avgöra.

Bättre att ringa dem en gång för mycket än en gång för lite. Det är mitt tips iaf, istället för att 'förstöra' den ev. brottsplatsen, eller vad man ska säga.

Så, ni har inget att skämmas för och det spelar ingen roll om polisen är långt borta, bara att ringa

• Hint
    Anonym (knäppgök) skrev 2007-05-14 22:50:03 följande:
    Tror det är ren skitprat och påhitt denna tråd..och folk går på det och stressar upp sig som galna..
    bapp bapp! Så får man inte skriva
  • Hint

Att du spekulerar i att tråden är ett s.k troll. Ett påhitt som trådstartaren har hittat på.

• Hint

Om det var så att det fanns ett lik på platsen där TS pratat om, så får hon säkerligen inte ge oss några uppgifter kring det.

Kanske därför hon inte är här längre.

• Hint

Hon har kanske kontaktat polisen, och om det visade sig att det var ett lik eller dylikt så får hon ju med all säkerhet inte sitta och disskutera det med oss

Svar på tråden Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?