Inlägg från: LykkeLee |Visa alla inlägg
  • LykkeLee

Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?

Jag var med och skulle ta hand om en tant som dött, det var första gången för mig.. när vi vände lite på henne så sa jag (lite förskräckt sådär) "jag tror att hon kanske bajsade på sig innan hon dog" då säger kvinnan från begravningsbyrån (som kommit för att hämta henne) "Nej det är liklukten".. PINSAMT!! men det luktade verkligen avföring..

har man väl slagit yxan i båten får man ro som fan..
  • LykkeLee
    Canberra skrev 2007-05-15 06:28:03 följande:
    Svartfagel, det ar faktiskt vanligt att lik bade bajsar och kissar pa sig, dvs alldeles precis nar de dor eftersom alla muskler slappnar av da, sa det kan mycket val ha varit precis det du kande. Konstigt svar av begravningsbyrakvinnan. Ett lik luktar inte speciellt mycket nar det ar farskt, men om det har hunnit ligga en stund ar det ju en annan femma.
    nej jag vet att det inte är helt ovanligt (NU vet jag det, nu har jag jobbat inom vården många år, men då kändes det väldigt pinsamt) men till saken hör att det var inte det, det var rent i blöjan..
    Hon hade dött kl 2 på natten och begravningsbyrån kom inte för att hämta henne förrän kl 15 dagen därpå.. och det var VARMT..
  • LykkeLee

haha.. tänk att jag har suttit och läst igenom HELA tråden.. helt sjukt.. speciellt eftersom 70% av inläggen innehåller orden RING POLIS och 25% typ "var är TS ??".. vilken galen tråd.. jag gjorde ett inlägg innan jag hade läst igenom tråden.. sen läste jag och satt mest och förundrades över att alla ids.. haha.. och hur fan iddes JAG??

har man väl slagit yxan i båten får man ro som fan..
Svar på tråden Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?