Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?
Jag måste bara säga en sak, nu är inte jag någon expert på bevismaterial och sånt, men jag tror att bevisen är förstörda för länge sedan om det redan börjat lukta lik runt omkring där, då har kroppen antagligen legat där i några dagar, och det har både regnat och blåst (kanske inte i hela sverige, men det har säkert regnat något överhuvudtaget) så fotspår och fingeravtryck (??, kan man hitta såna på stenar, tror INTE det:p) har nog försvunnit för länge sen UTAN hjälp av TS.
Plus att dessa handskar och bandage oxå antagligen bortspolats alla spår, det kan ju vara bara skräp oxå, men iaf, jag tror inte det finns så mkt "bevis" kvar som ni säger.
Och OM det är en kropp, så är nog det mesta av bevismaterialet PÅ själva kroppen, och så länge dom inte RÖR den, så tror jag nog att det ska gå bra.
Och om dom nu lyssnar på något ni sagt i tråden *S* så kan dom ju alltid ta på sig handskar själva, så förstör dom inga små bevis som skulle finnas kvar iaf :p
Fast jag tycker nog att man kan ringa polisen jag med, men det kan ändå vara bra att ta reda på närmare vad det är, men jag skulle nog inte vänta så många dagar på att få reda på det. Visst är det pinsamt om det skulle visa sig vara något helt annat, men jag tror att det kan vara smart att ringa ändå. pinsamheten går över. tro mig.
Varför dom väntar i fyra dagar beats me, jag skulle inte kunna hålla mig..