Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?
Och jag försöker få knyckt ett lårben innan till hunden

hehe vi som går ofta ute i buschen är vana vid att hitta allt möjligt där.... Latexhandskar e inge ovanligt, inte heller diverse verktyg, kondomer, bindor och tampongen, fast man kan undra hur folk liksom ens hittade dit????
Jag har hittat motorcyklar på ställen jag inte ens trodde man kunde köra en sådan på, så hur den hamnade där är en gåta.... Babygym, leksaker mitt i ingenstans osv osv... Listan kan göras hur lång som helst... Men visst tusan kan man hitta det mest konstiga i skogen mellan varven och de var väl de jag vill poängtera.
Hmm ja vet inte hur de ser ut i resten av sverige men där jag bor finns väldigt långa gärsgårdar/murar som ibland är gamla hagar ihop byggda med en gamal husgrung eller ett stenhus.. Om denna mur eller gärsgård en gång vart ganska hög, så kan stenar ha ramlat ner och ligger lösa på marken nedanför... inget höjdar ställe att gå på då man aldrig vet hur ostabilt de ligger....
Försöker klura på var jag gjort om jag var TS i själv trådstarten.. Men jag hade litat på mig hund och grävt tror jag... Iaf om hunden var min förra hund Rex, han markerade alltid på skumma saker...
Vad är de föresten för hädare i denna tråden som påstår att de finns ett liv utanför FL???? *huana mig, inte skrämmas så*