Inlägg från: Anonym (EKO?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EKO?)

Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?

CITAT:
    "TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-15 11:43:11:
    Snälla alla... Jag tror egentligen inte det är ett lik av en människa. Men såklart tankarna kommer när man känner den där lukten och man inte hittar "källa" riktigt. Min avsikt vara aldrig att stressa upp folk utan jag ville mest lugna mig själv lite eftersom jag kände sånt obehag. Det har faktiskt blåst väldigt mycket de senaste dagarna så det är inte så lätt. Jag vill ha någon med mig om vi ska gräva efter vad det nu är. Jag är mer el mindre förbjuden av min man att ringa polis då det knappast finns nån polis som skulle rycka ut på dessa grunderna. Eftersom jag har småbarn har jag inte tid att sitta och disskutera med alla hela tiden. Jag vill inte heller verka oförskämd. Det är ju snällt att så många svarat... Men vi får nog dra ner på dramatiken lite nu. :-P Jag lovar att jag ska kolla upp det här lite närmare så fort jag får tid! Akta så ni inte snubblar över alla lik i skogen när ni är ute nu bara! ;)-)"

• Anonym (EKO?)

Undrar varför funktionen uppdatera ens finns här på FL?

• Anonym (EKO?)

TS Har ju gjort en uppdatering. För övrigt tror jag liket om det var något, slutat lukta nu, hur som helst

• Anonym (EKO?)

Hon kanske bara skiter i det
    Kanske inte ens har kvar tråden i favoriter.
    Det har inte jag om 2 sekumder i alla fall! Hejdå

Svar på tråden Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?