Inlägg från: nitedrive |Visa alla inlägg
  • nitedrive

Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?

Nej,huu,hade aldrig grävt själv även om jag är nyfiken av mig...tycker det här verkar för läskigt.

• nitedrive

Japp,låt polisen avgöra om det är att ta på allvar.Vaddå pinsamt,det är väl bland annat sådant här polisen är till för?Jag tror knappast att de skulle skratta,de är förmodligen mer än vana vid att folk ringer in mycket knäppare saker än så.

• nitedrive

Oj,flera sidor sen igår... Har mycket svårt att tänka mig att polisen vill att folk själva ska ut och rota i stenrösen först om de känner liklukt,så det snacket att de skulle skratta och strunta i alltihop om man inte tittat efter själv först låter bara fånigt och raljant.De behöver ju inte skicka ut ett stort pådrag med omedelbar verkan för att kolla upp det precis.Ja,det blir mycket upprepningar här.Men,det händer att lik hittas,även om sannolikheten att det skulle vara ett dött djur är betydligt större förstås.Får titta in igen i tråden imorgon och se vad som hänt...

• nitedrive

Det finns svampar som luktar likaktigt i Sverige,och jo,det finns en känd växt som luktar lik,men den växer i tropiska områden och heter Rafflesia.Kanske det finns fler,vet inte.Men det är inte så troligt.

• nitedrive

Men då återstår väl bara att gräva själv eller glömma hela saken då,om hon inte "får" ringa polisen för mannen.Förstår inte problemet,ring polisen eller låt bli.Hon har ju fått veta hur lik luktar av flera redan.

• nitedrive

Otroligt,tråden har vaknat till liv igen ,trodde den försvunnit för länge sen

Svar på tråden Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?