de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
oj inte illa,omkrets då?
såg en film en gång där tjejen föde in en stav som va jättegrov...trodde knappt mina ögon,men de ser man inte ofta...
;(
Pappa med son och dotter,du har så rätt så...de e inte alla som kan ta emot stora,själv har jag inte så stor men farsineras av tjejer som får de i sig på bild och film,den sja såg förut va typ lika grov som en 2 liters pet flaska i omkrets.... de kallar jag "i grövsta" laget!!! men imponerande att dom får in den...
har även sett en p-rulle där tjejen sa till killen att den va för stor och gick ut ur rummet... inte dåligt, och då harinte "rocco" den största kuken i den branchen
ingen fara,tror fler tjejer njuter att föra in önskad storlek istället för att klämma ut nått man inte vet hur ont de kommer att göra,gör de för ont när man för in den e de bara att sluta,men föder man e de bara att stå ut.
vilket drag de blev på denna tråd... ang ölburk så såg jag ett repotage för ett par år sen om en klubb för killar med jatte kukar och en kille sa att hans var som 2 33cl colaburkar på varandra i längd och samma diameter som burken... jo så visst finns de rediga doningar där ute..
håller med om att många tjejer inte vill ha för "lång" för den kan ju aldrig komma in helt och hollet men grova kukar e ju en annan sak, skulle gärna se på ( ja utan att själv delta)när en tjej för in en grov stav i sig. typ 24-25 cm i omkrets nått... skulle vara så upphettsande att se på. men man får väl leta rätt på nån porr film om man vill se de för irl e väl bara att glömma.... men hoppet e de sista man ger upp ;)