Inlägg från: Anonym (man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (man)

de "största"

Ge oss ölburken nu. Gärna med en Carlsbergburk bredvid som jämförelse.

• Anonym (man)

Anonym (Kille) skrev 2007-05-14 16:37:18 följande:

Myt?
    Ja, självfallet.
  • Anonym (man)

plast killen skrev 2007-05-14 16:31:51 följande:

en kille sa att hans var som
    Där har vi nog den svaga punkten i bevisordningen...
  • Anonym (man)

Vi vill se ölburk på nätet, vi vill se ölburk på nätet.

• Anonym (man)

Anonym (tjej) skrev 2007-05-14 16:53:23 följande:

anonym g- jag har ej läst bak i tråden men undrar om du hävdar att din sambo har stor fast andra tror du ljuger? Är det så?Ja du,,,,jag har vart i så många trådar så jag lessnar, har också försökt få andra att förstå att den storkukade mannen existerar.Min egen sambo är en av dem. Tyvärr skulle jag gärna vilja att han hade lite mindre men jag kan ju inte kapa den eller byta karl för det.Jag brukar tänka såhär: min sambo är mkt speciell, snudd på unik enligt många här på fl som vägrar tro på att män med 22 cm snopp existerar.Jagt skulle inte heller vilja fläka ut min sambo med nakenbilder på nätet, men ni som har kring 17 och anser att det är så stort,,jag ser gärna en bild på hur den ser ut och i vilken vinkel ni får 17 cm att verka stort,hihi!snorre snorre snorre, bärs bärs bärs!
    Låt oss säga så här, män med 22 cm snopp existerar och är inte sådär extremt ovanligt. Det finns kanske 30000 i Sverige enligt sannolikhetsläran. Män med en diameter på sin snopp som en ölburk dvs 21 cm finns inte en enda av i Sverige. Så enkelt är det.
  • Anonym (man)

Anonym (g) skrev 2007-05-14 17:17:44 följande:

Anonym (man): det är en jävla skillnad på diameter och omkrets. Du verkar ju inte riktigt veta det så varför ska jag ens lägga ner energi på dig? Du behöver inte tro mig. Jag vet hur stor den är och det räcker för mig. Varför ens hålla på när du inte har en aning om hur stor han har?"Låt oss säga så här, män med 22 cm snopp existerar och är inte sådär extremt ovanligt. Det finns kanske 30000 i Sverige enligt sannolikhetsläran. Män med en diameter på sin snopp som en ölburk dvs 21 cm finns inte en enda av i Sverige. Så enkelt är det."
    Sorry, självklart menar jag omkrets och inte diameter.
  • Anonym (man)

Anonym (g) skrev 2007-05-14 17:19:45 följande:

Anonym (man): diameter på 21 cm skulle jag vilja se. Omkrets på 21 cm har jag sett. Varför är det såååå svårt att inse att det finns jättestora kukar?
    Det är inte alls svårt att förstå. Självklart finns det jättestora kukar Det finns dock inga med 21 cm omkrets liksom det inte finns 40 cm långa.
  • Anonym (man)
    lollisen skrev 2007-05-14 17:25:01 följande:
    Vad vet du om detta? Har du kollat varenda penis, gjort undersökningar som stödjer det du säger?
    Nej men jag har studerat statistiken från ett otal undersökningsr om penisstorlek (det finns en hel del sådana). Vad har du för bevis att det existerar en kuk med 21 cm omkrets? Ett anonymt inlägg på familjeliv.se, eller har du sett någon i verkligheten, som en ölburk? Var lite realistisk nu.
Svar på tråden de "största"