• lollisen

de "största"

En kille jag var ihop med har en penis på 25 cm. Det var inte så trevligt, för det var svårt att hitta ställningar för att det inte skulle göra ont.

Och en sak till, det finns visst killar i Sverige med en penis som har omkretsen 20-25cm, såg en dokumentär om det. Han berättade att han hade svårt att få sex, eftersom tjejer blev skrämda av hans paket, den var stoooor... Han ser detta som ett problem att den är så stor, dels för att det är svårt att få full erektion och för att det gör ont för tjejer/ svårt att hitta ställningar.

• lollisen

Jahaaaa... Oj, då ber jag naturligtvis om ursäkt för mina erfarenheter.. Hrmff, lögner menar jag, för det är klart att det inte finns undantag, om än vanligt.. :-/ hmmm...

• lollisen

Vad vet du om detta? Har du kollat varenda penis, gjort undersökningar som stödjer det du säger?

Anonym (man) skrev 2007-05-14 17:23:51 följande:

Anonym (g) skrev 2007-05-14 17:19:45 följande:
    Det är inte alls svårt att förstå. Självklart finns det jättestora kukar Det finns dock inga med 21 cm omkrets liksom det inte finns 40 cm långa.
  • lollisen

Som sagt, såg en dokumentär om detta för inte allt för längesen på tv:4 tror jag de var..

Anonym (man) skrev 2007-05-14 17:30:19 följande:

Nej men jag har studerat statistiken från ett otal undersökningsr om penisstorlek (det finns en hel del sådana). Vad har du för bevis att det existerar en kuk med 21 cm omkrets? Ett anonymt inlägg på familjeliv.se, eller har du sett någon i verkligheten, som en ölburk? Var lite realistisk nu.
  • lollisen

Varför är det så svårt för vissa att ta till sig att vissa är mer välhängda än andra?

Det finns snoppar som bara blir två cm vid erektion, inte vanligt men förekommande. Varför skulle de inte kunna vara åt andra hållet?

• lollisen

Pomeransen: vad menar du? att vi hittar på att det faktiskt FINNS killar med k*kar på 25 cm??

• lollisen

Visst e de gigantiskt, men inte omöjligt för det...

Anonym (mätning) skrev 2007-05-14 18:27:11 följande:

Men 21 cm i omkrets? Det är inte bara stort, det är GIGANTISKT.
  • lollisen

Leta bland porrsidor på big dicks, så får du se en å annan som mäter mer än 20 cm...

Svar på tråden de "största"