Inlägg från: Anonym (tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjej)

de "största"

Min killes är 27 och den bottnar skönt!

• Anonym (tjej)

anonym g- jag har ej läst bak i tråden men undrar om du hävdar att din sambo har stor fast andra tror du ljuger? Är det så?
    Ja du,,,,jag har vart i så många trådar så jag lessnar, har också försökt få andra att förstå att den storkukade mannen existerar.
    Min egen sambo är en av dem. Tyvärr skulle jag gärna vilja att han hade lite mindre men jag kan ju inte kapa den eller byta karl för det.
    Jag brukar tänka såhär: min sambo är mkt speciell, snudd på unik enligt många här på fl som vägrar tro på att män med 22 cm snopp existerar.
    Jagt skulle inte heller vilja fläka ut min sambo med nakenbilder på nätet, men ni som har kring 17 och anser att det är så stort,,jag ser gärna en bild på hur den ser ut och i vilken vinkel ni får 17 cm att verka stort,hihi!
    snorre snorre snorre, bärs bärs bärs!

• Anonym (tjej)

anonom g- jag tror dej, varför skulle du ljuga om någon annans penis?????????
    Det är helt enkelt så att det är de som är i denna tråd, inte alla men en del, som lever med mindervärdeskomplex som måste hävda motsatsen. Herreguuuud, hur fan kan en kille vara så intresserad av andra killars stl??Jag skiter fullkomligt i hur stora bröst du har själv har jag medel,hehe.

• Anonym (tjej)
    pomeransen skrev 2007-05-14 17:24:49 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-14 17:14:43 följande: Och jag antar att du bygger dina observationer på ett underlag som går att jämföra med de många, många kliniska undersökningar som gång på gång bekräftar mina siffror? Det vill säga 300, 500, 700, 1500, 3000 män?
    men herregud pommeransen, du har verkligen problem, äkta problem. Var än en tråd om kukens storlek finns där finns du också och hävdar motsatsen. Så synd,,nu har du verkligen fått fram budskapet, att du själv lider av mindervärdeskomplex, att du förnekar de lite större snopparna.
    Vi är ju många här som hävdar att vi träffat på de stora kukarna live,,har du det? eller är det bara siffror du följer? Patetiskt!
  • Anonym (tjej)

pomeransen- nej det har du rätt i,jag har inte haft nån med 25 cm lång eller 21 i omkrets, men jag förnekar inte att de finns.
    som jag alltid säger har min nuvarande man 22 cm lång och väldigt grov!Jag har mätt från ovansidan och vi har varit ett par i snart 10 år så det är inget konstigt med det, att jag mätt alltså

• Anonym (tjej)

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen????

denna fråga hade TS om du ej uppfattade det Klicken.

• Anonym (tjej)

anonym 17 cm- jag är som sagt tjej, så varför skulle jag ljuga? varför???vad får jag ut av det? är det min balle mellan benen??nej du, om det var en hel drös med killar som skrev det så kanske det skulle vara så men vi som säger det är ju kvinnor. Jag har varit med småkukar också, inte undanhåller jag det.

• Anonym (tjej)
    Anonym (17 cm) skrev 2007-05-16 18:28:24 följande:
    Anonym (tjej), dessutom är det knappast ovanligt att folk skryter om vilka man umgås med (sexuellt och på andra sätt) för att det ger status. Detta gäller naturligtvis även tjejer. Om just du skulle göra det låter jag vara osagt eftersom jag inte känner dig.
    nu blir jag bara så full i skratt så jag knappt finner ord. Vet du vad,jag har många kompisar och jag har ALDRIG hört någon skryta å skrävla om att de varit med en stordickad person.
  • Anonym (tjej)
    Häxan Jia skrev 2007-05-16 18:30:19 följande:
    Hmm för de mesta motangreppen här går ut på att anklaga andra för att vara lögnare eller helt enkelt så har alla kvinnor motorik problem och är så dumma att de bara mäter fel, de komiska är ju ändå att alla karlar också skulle ljuga om storleken på sin egen penis, ifall man nu som kvinna inte felmätt den själv utan litar på mannens ord om organet. jag anser att allt de där säger mer om er killar och era snoppar isåfall än om kvinnors förmåga att använda linjal och måttband på ett korrekt sätt!
    så himla bra sagt!!!!
  • Anonym (tjej)

Men jag är också medveten om att medlet i sverige ligger mellan 13-17 och bör således landa på runt 15 då. 

Häxan Jia skrev det här ovan

Min man är från Iran,så det är väl därför han skiljer sej från mängden tur man valt honom då å inte en svensk,,,,,

• Anonym (tjej)
    pomeransen skrev 2007-05-16 18:52:28 följande:
    Anonym (tjej) skrev 2007-05-16 18:50:52 följande: … utom på Familjeliv då, eller?
    jag har inte sett det som skryt när vi sagt att det finns mer stora penisar än många vill erkänna.
  • Anonym (tjej)
    pomeransen skrev 2007-05-16 19:03:35 följande:
    Hörni, nu är ni på väg in på farligt område. Det här snacket om "rasskillnader" i penisstorlek är 1800-tal och RENT SKITSNACK. "Ras" är överhuvudtaget ett begrepp man inte använder idag när det gäller människor (förutom "människorasen" då).

var står det ordet ras om jag får fråga? jag har sökt men hittar inte det,,,och inte visste jag det var olagligt att uttala ordet ras.

jag var ju tvungen säga att min man är från Iran eftersom du hela tiden försöker hävda att jag ljuger. överdriver eller nåt annat.Han kan alltså inte räknas in i dina statistiker, eller hur

• Anonym (tjej)
    Häxan Jia skrev 2007-05-17 10:02:00 följande:
    Om du är så ointresserad av just penisa och dess olika storlekar, så kan man ju undra varför du dels hänger i trådarna och dessutom söker efter fler???Ämnet snoppar kommer alltid vara gammalt precis som tuttar/bröst och slida/vagina är... Lika gammalt och lika facinerande för många än idag Varför får du för dig att vårt intresse är att lösa snoppiga världsproblem, vi som är i trådarna kanske bara gillar att samtala om penisar??? detta gör oss inte på något sätt mindre seriösa eller mindre vuxna än vad du själv är, så sluta förolämpa oss genom att uttrycka saker om oss som du inte vet något om.Hmm köpa en dildo, nej tack, jag är inte så förtjust i plastiga saker i mitt underliv när det finns riktiga snoppar att tillgå.
    ja du, det finns alltid personer på fl som måste lägga sej i, som stör sej på vad som skrivs i olika trådar men ändå kan de ej hålla sej borta.Så vem är barnslig eg
  • Anonym (tjej)

menar alltså att moster borde lägga ner sitt snokande i upprörande trådar för hennes egen del!

• Anonym (tjej)
    Anonym (ok) skrev 2007-05-17 17:48:51 följande:
    hjälp, mätte just upp 21 cm omkrets med måttbandet, gapar jag det största jag kan är det fortfarande utanför mina läppar
    hihihihihi,fy tusan vad man får garva här
  • Anonym (tjej)

Alla tvivlare av penisens stora vara eller icke vara,,,ikväll visas en dokumentär på kanal 5 kl 21.30 :Världens största penis. Kolla den, det är ju svart på vitt hur stor en penis faktiskt kan vara, men de ljuger väl också enligt er.

• Anonym (tjej)

pomeransen- på din presbild så liknar du jonah falcon i sina yngre dar ganska kul faktiskt, han har jättedrugen och du är jätteintresserad av dem, vilket sammanträffande
    hur som helst så tror jag inte nån skulle vilja ha sex med en så stor,ja vilja och vilja, men det skulle inte ge så mkt njutning iaf. Jag njuter inte av att spräckas ibland, och det händer tyvärr med min man ibland om man ej är tillräckligt blöt.

• Anonym (tjej)
    lollisen skrev 2007-05-29 14:34:26 följande:
    Men det ÄR väl Jonah falco som Pomeransen har som presbild?
    Är det????Fyyyy, då kallar jag honom för sjukligt intresserad av Jonah Falcon!!Fixerad skulle man kunna säga isåfall
Svar på tråden de "största"