Inlägg från: Anonym (mätning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mätning)

de "största"

Men har ni verkligen mätt era pojkvänners? Eller han han själv mätt den och sedan meddelat er? Jag trodde faktiskt inte många gjorde så om de är äldre än typ 13 år, naiv som jag är.

• Anonym (mätning)

pomeransen, du är min nya idol! Har man en fråga om mått ska man vända sig till dig!

• Anonym (mätning)

Men 21 cm i omkrets? Det är inte bara stort, det är GIGANTISKT.

• Anonym (mätning)
    lollisen skrev 2007-05-14 18:30:02 följande:
    Visst e de gigantiskt, men inte omöjligt för det...Anonym (mätning) skrev 2007-05-14 18:27:11 följande:
    Nej kanske inte. Men det jag egentligen är mest nyfiken på är om de som hävdar det verkligen har tagit fram måttbandet och mätt upp det.
  • Anonym (mätning)

Jag har hakat upp mig på 21 cm i omkrets. Vad ligger medelomkretsen på egentligen? 21 cm i omkrets är, som jag skrev tidigare, gigantiskt.

• Anonym (mätning)

Min handled är högst 16 cm Jag kollade faktiskt med måttband hur stort 21 cm är och det är stort. Jag tror att man tenderar att överskatta måtten snarare än att ge korrekta mått när det gäller omkrets. Sedan kan det ju såklart finnas killar med så grova också, men jag tror fortfarande inte att det är ganska vanligt.

• Anonym (mätning)
    lollisen skrev 2007-05-21 21:14:52 följande:
    "hjälp, min penis är en jätte", eller "jättepenisar", som dokumentörerna brukar heta på kanal 5.
    Det låter verkligen som om det kan vara ett passande namn på 5:ans dokumetärer!
Svar på tråden de "största"