Inlägg från: Anonym (aj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (aj)

de "största"

Längden har jag ingen aning om (mätte aldrig) men när han satt och kuken stod, så gick den upp till hans revben. Och jag nådde inte runt med handen (jag är lång och har ganska stora händer). Och nej det gick inte att ha sex med honom.

pomeransen, bara för att det är jävligt ovanligt med storkukade killar innebär det väl inte att det är helt omöjligt?

• Anonym (aj)

Någon skrev ovan: "nu blir jag bara så full i skratt så jag knappt finner ord. Vet du vad,jag har många kompisar och jag har ALDRIG hört någon skryta å skrävla om att de varit med en stordickad person."

Inte jag heller faktiskt. Bara jag, och en kompis som blev nyfiken och ville testa honom (hon lyckades inte heller genomföra något med honom). Och jag skrävlade inte för henne, vi var bästisar och tja, som 16-åring diskuterade jag mina älskares kukstorlekar med henne.

• Anonym (aj)

VEM mäter de 1000 statistikkukarna?

• Anonym (aj)

Man kan inte alltid lita på statistik. Står man med ena foten på en varm spisplatta och den andra i en balja med is, har man det i genomsnitt ganska skönt...

• Anonym (aj)

Nej, jag vet att man inte alltid kan lita på statistik, och försöker förklara det så att även du, Anonym (man) ska förstå. Uppenbarligen misslyckades det.

• Anonym (aj)

Häxan Jia - ja om någon annan mäter är det inte konstigt om resultatet blir lägre. Som sagt är det nog svårt att få en riktigt ståtlig kuk om någon annan ska mäta

Svar på tråden de "största"